Teroedni Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Hei Etter det eg kan se har ikkje diskusjon.no noe snekker/hobbysnekker forum eller noe lignende i den duren. Hadde det vore mulig å fått til noe sånt? På forhånd Takk:) Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Da det ikke virker som om det er noen særlig respons overhodet for en slik kategori så blir svaret nei. Anbefaler trådstarter å bruke "hus og hage" forumet Lenke til kommentar
Bidda Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Hei Første innlegg her: Ønsker: I og med at "hus hjem hage-forumet" er lagt ned er det ønskelig fra flere aktive der at vi finner et egnet tilholdssted for "Hus og hjem" -kategorien. Mener at dette forum kan være et bra sted. Håper at dere da tar opp igjen diskusjonen om å innvolvere denne nye kategorien. Jeg selv har desidert flest innlegg i det tidligere forumet og vil selvsagt bidra her også. Kategorien bør deles inn i eks. 4-5 underkategorier: Hus -vedlikehold og oppussing/Hus-påbygg og tilbygg/hjem -vedlikehold og oppussing/garasjer og småhus/Medlemmenes prosjekter Tidligere forum vil en tid framover fungere som arkiv. Takker for rask respons! mvh Bidda (med mange interesser) Lenke til kommentar
Hosse76 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Jeg er også klar for dette!!:-) Startet opp svømmebassenget i går, boblebadet ute går som en drøm og badstuen brukes flittig:-) Mvh Hosse HeiFørste innlegg her: Ønsker: I og med at "hus hjem hage-forumet" er lagt ned er det ønskelig fra flere aktive der at vi finner et egnet tilholdssted for "Hus og hjem" -kategorien. Mener at dette forum kan være et bra sted. Håper at dere da tar opp igjen diskusjonen om å innvolvere denne nye kategorien. Jeg selv har desidert flest innlegg i det tidligere forumet og vil selvsagt bidra her også. Kategorien bør deles inn i eks. 4-5 underkategorier: Hus -vedlikehold og oppussing/Hus-påbygg og tilbygg/hjem -vedlikehold og oppussing/garasjer og småhus/Medlemmenes prosjekter Tidligere forum vil en tid framover fungere som arkiv. Takker for rask respons! mvh Bidda (med mange interesser) Lenke til kommentar
Bidda Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Liten respons her så nå er jeg å finne på www.byggebolig.no ;-) mvh Bidda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg