Gå til innhold

Nytt Forum:Snekring

Anbefalte innlegg

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
  • 1 år senere...

Hei

Første innlegg her:

Ønsker: I og med at "hus hjem hage-forumet" er lagt ned er det ønskelig fra flere aktive der at vi finner et egnet tilholdssted for "Hus og hjem" -kategorien. Mener at dette forum kan være et bra sted. Håper at dere da tar opp igjen diskusjonen om å innvolvere denne nye kategorien. Jeg selv har desidert flest innlegg i det tidligere forumet og vil selvsagt bidra her også. Kategorien bør deles inn i eks. 4-5 underkategorier: Hus -vedlikehold og oppussing/Hus-påbygg og tilbygg/hjem -vedlikehold og oppussing/garasjer og småhus/Medlemmenes prosjekter

Tidligere forum vil en tid framover fungere som arkiv.

Takker for rask respons!

mvh

Bidda

(med mange interesser)

Lenke til kommentar

Jeg er også klar for dette!!:-)

Startet opp svømmebassenget i går, boblebadet ute går som en drøm og badstuen brukes flittig:-)

Mvh

Hosse

Hei

Første innlegg her:

Ønsker: I og med at "hus hjem hage-forumet" er lagt ned er det ønskelig fra flere aktive der at vi finner et egnet tilholdssted for "Hus og hjem" -kategorien. Mener at dette forum kan være et bra sted. Håper at dere da tar opp igjen diskusjonen om å innvolvere denne nye kategorien. Jeg selv har desidert flest innlegg i det tidligere forumet og vil selvsagt bidra her også. Kategorien bør deles inn i eks. 4-5 underkategorier: Hus -vedlikehold og oppussing/Hus-påbygg og tilbygg/hjem -vedlikehold og oppussing/garasjer og småhus/Medlemmenes prosjekter

Tidligere forum vil en tid framover fungere som arkiv.

Takker for rask respons!

mvh

Bidda

(med mange interesser)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...