m4nia Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) Jeg har som sikkert mange andre, "shared" filer på PC-en min. Altså delte filer som jeg kan gå inn på fra andre PC-er på mitt lokale nett via "\\USERNAME" i explorer på andre PC-er. Det jeg lurer på, er hvis jeg setter IP-en min sånn at jeg er synlig på internettet, og alle portene er åpnet - vil da andre kunne gå inn på de delte filene mine på PC-en? Jeg har satt de delte filene til at de kan bli endret fra andre PC-er. Har altså krysset av både: Share this folder on the network Allow network users to change my files Endret 11. februar 2007 av m4nia Lenke til kommentar
hahnium Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 hey! I utgangspunktet så har ikke folk fra internett tilgang til de mappene. Men som alt annet så kan dette unngås. En cracker/ scriptkiddy, men dette er ikke noe som en gjennomsnittsbruker klare. så du trenger ikke å uroe deg for det. sjanse er svæææært liten! Bare del mappene, det går bra! Ps: jeg har ikke blitt offer for det enda, og jeg har dette aktivert 24/7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå