pizzafordi Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 hvis jeg kjøper en vanlig 2.1 stereo forsterker kan jeg koble mer enn 1 høyttaler til? dvs venstre og høyre. og et til sett med venstre og høyre, og hvordan kobles det til, 7inn- betyr det plass til 7 forskjellige cd-spillere, cd spiller, md spiller, pc. mp3. lp. tv. etc Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 2.1 forsterker? Det å laste ned (paralell koble høytalere) er noe en bør unngå. Hva forsterker modell er det snakk om? Hvorfor ikkje kjøpe en normal sourround forsterker? blir ikke spesielt god lyd heller Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Mulig fordi jeg er litt fyllesjuk, men jeg skjønner ikke helt hva du mener? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 "Det å laste ned (paralell koble høytalere) er noe en bør unngå." Kan det skje noe galt? Har anlegget mitt slikt koblet, og har ikke merket noe. Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2007 f.eks discotek som kjører en del høytalere, de bruker ikke surround liksom. såhvis jeg kjøper mellomtone høytalere, og vil gjerne ha 1 diskant til hver høyttaler, hører ikke det til 2.1 system. er det bare mulig å koble til 2 høytalere på en 2.1 forsterker, synes å ha sett 8 på dem. Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) Du kan jo seriekoble alle høyttalerne. Da vil du jo egentlig kjøre mono for å si det sånn. Brokoble forsterkern. Men å kjøre 2 høyttalere pr utgang belaster forsterker for mye Endret 11. februar 2007 av Breiker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå