Foxtrot Skrevet 20. desember 2001 Del Skrevet 20. desember 2001 Plutslig ville ikke IE vise noen vanlig webside. hver gang får jeg meldingen:"The page cannot be displayed", og den forteller meg at den ikke finner serveren i teksten øverst på vinduet. Det rare er at jeg kan laste ned e-post i outlook express og msn messenger service gir beskjed om e-post, men jeg kan ikke logge meg på hotmail kontoen min over den. Windows Update fungerer heller ikke. Jeg har prøvd å reinstallere IE6.0 uten at det hjalp. Jeg har lagt inn Opera 6.0 og den fungerer fint. Jeg bruker win2k, og bruker Netcom og Tele2 internettleverandører. Kan noen hjelpe? mvh. Foxtrot Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. desember 2001 Del Skrevet 20. desember 2001 Prøv å se om noe sån internett-sensur har skrudd sæ på elns...ellers så har du jo Opera, så ka skulle porbleme være? Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 25. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2001 Quote: Foxtrot skrev (2001-12-20 21:24):Plutslig ville ikke IE vise noen vanlig webside. hver gang får jeg meldingen:"The page cannot be displayed", og den forteller meg at den ikke finner serveren i teksten øverst på vinduet.Det rare er at jeg kan laste ned e-post i outlook express og msn messenger service gir beskjed om e-post, men jeg kan ikke logge meg på hotmail kontoen min over den.Windows Update fungerer heller ikke.Jeg har prøvd å reinstallere IE6.0 uten at det hjalp.Jeg har lagt inn Opera 6.0 og den fungerer fint.Jeg bruker win2k, og bruker Netcom og Tele2 internettleverandører.Kan noen hjelpe?mvh.Foxtrot PÅ selveste julaften fikk jeg en overaskelse. Kona mi kobla meg opp på internett før vi gikk for å legge meg. Hun fikk melding om at jeg hadde fått e-post gjennom msn messenger service. Hun viste ikke at dette programmet ikke fungerte pga explorer-problemet som jeg har forklart tidligere. Hun trykket på innboks-knappen og vips så var hun inne. Jeg må si at jeg var overrasket. Nå fungerer alt alt som det skal, uten at jeg har gjort noe som helst for å bedre på det. Er det noen som har en forklaring på dette? Jeg tror i alle fall ikke på julenissen. Foxtrot Lenke til kommentar
smetho Skrevet 25. desember 2001 Del Skrevet 25. desember 2001 Du har en grævla flink kone! Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 26. desember 2001 Del Skrevet 26. desember 2001 Her er et bra tips hvis IE >v. 5.5 skjærer seg: Start >Instillinger >Kontrollpanel >Legg til / Fjern Programmer >Merk av IE >Legg til / Fjern >Reparer Internett Forbindelsen. skarsk Lenke til kommentar
mammut Skrevet 26. desember 2001 Del Skrevet 26. desember 2001 Ie 6.0 suger som vanelig Opera 6.0 eller mozilla er gode. Lenke til kommentar
copycatz Skrevet 26. desember 2001 Del Skrevet 26. desember 2001 Er Mozilla god? Det må faen meg være det treigeste og mest ustabile programmet på jord. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 26. desember 2001 Del Skrevet 26. desember 2001 Sjekk sikkerhetsnivået i nettlesern du. Og om lesern skal gå inn på sider med ugyldig serfikat, eller serfikat som har gått ut osv... Verktøy>Alternativer for internett Lenke til kommentar
trollet Skrevet 29. desember 2001 Del Skrevet 29. desember 2001 Velkommen etter..... Jeg har hatt akkurat det samme problemet. Avinstaller Explorer 6.0 i "legg til/Fjern programmer" og gå tilbake til "orginalversjonen" (5.5 eller 5.0) Regner med at det vil virke igjen da. Deretter kan du installere 6.0 igjen. Det fungerte for meg. MERK! Etter at jeg installerte Exporer 6.0. installerte jeg også andre programmer (Audiogalaxy m.m.) og jeg lastet ned en del musikk osv. Plutselig virket ikke Exploreren noe mer, men jeg kunne fortsatt bruke outlook m.m. (Jeg avinstallerte Audiogalaxy m.m. før jeg avinstallerte explorer 6.0. Vet ikke om det hadde noen betydning) Hilsen Trollet Lenke til kommentar
findon Skrevet 4. januar 2002 Del Skrevet 4. januar 2002 jeg oppgraderte til ie 6.0 på en haug maskiner, bare for å oppdage at den ikke tok med linker på høyresida på en haug med websider.. avinnstallerte, og vips funka det igjen. Leste en harryhurt artikkel for litt siden også, med fint screenshot som viste at microsoft ikke hadde lagt med digital signatur (ikke støtter programmet offisiellt) hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå