Gå til innhold

Jobbhenvendelse, ryddegutt i butikk...

Anbefalte innlegg

Det er så mange matbutikker rundt der jeg går på skole og det kunne vært fint å kanskje jobbe 1-2 dager (hverdager) hvor jeg kan sette ting i hyllene, rydde et eller annet eller lignende. Tror det skal være en viss sjanse for å få jobb et eller annet sted, om ikke på en matbutikk.

Problemet er bare det at jeg veit ikke hvor/hvordan jeg skal henvende meg når det gjelder å spørre om det en enkel slik stilling ute. Sender jeg en skriftlig søknad, eller henvender jeg meg direkte til butikksjefen? Noen som vet dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

du har mest sjans for å få en jobb om du går til sjefen personlig og leverer en søknad. også prøv å opptred høflig og intressert.

Lenke til kommentar
.... bla bla har absolutt ingen erfaringer fra butikk.

7919101[/snapback]

Er redd for at skonummer 45 treffer deg i sittemuskulatur hvis du skiver slike fraser... ;)

Skriv heller at du har interesse for å sette deg i butikkfaget og litt praktisk erfaring skader ikke...

Lenke til kommentar
:!: Haha, tror heller det blir litt "pynting" på temaet da, men tror ikke erfaringer fra de stedene jeg har jobbet vil telle så mye, men bare to timers fravær så langt i år fra skolen må da kunne telle litt positivt?

7919249[/snapback]

I arbeidslivet teller alt, viser også at du ikke er redd for å ta et tak. :)

Lenke til kommentar

Holder på å lage jobbsøknad nå, men har noen spørsmål. Hva skal jeg kalle 'stillingen'? Ryddegutt? Deltidsjobb blir feil, i og med at man da også sitter i kassa, og da må man være fylt 18 år.

Edit: Fant ut hva det kalles, Frukt & grønt medarbeider.

Endret av Neptun_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...