krister461 Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Hei, jeg har en OK kamera-veske med plass til stativ, blitz og et par linser. Men på ski- og sykkelturer gidder jeg aldri ta den med da den fyller opp en hel sekk om jeg vil ha den på ryggen. Tenkte derfor å kjøpe en liten veske som bare har plass til kameraet + ett objektiv, slik at jeg trygt kan legge det i ryggsekken. Har funnet denne: Canon EH18-L. Men den er for 350d/400d med kit-linse. Er litt redd for at den ikke passer til 300D med sigma 17-70. Synes forøvrig den er noe dyr. Noen som har andre alternativer, eventuelt vet om den fungerer? Lenke til kommentar
birk88 Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Hva med å bytte ut sekken du har med en type sekk hvor fotoutstyret har en egen plass? Lowepro og Crumpler har flere typer som kombinerer tur/ foto. Har selv en Crumpler som har en egen "skuff" med plass til kamera og en eller to objektiver. I toppdelen får jeg plass til litt klær, mat og drikke. Den er ikke av de største, men passer mitt bruk, dvs. kan brukes både i skauen og i byen uten å se ut som ett pakkesel. Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2007 Har vurdert det...men, har en sekk jeg trives godt med på slike turer, og tenkte også å ha kameraet med meg i koffert på en del reiser...derfor er det enklest med en liten veske å ha det i... Lenke til kommentar
birk88 Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Problemet med den type bag du har linket til, er at de er spesialsydd till en bestemt model, med ett bestemt objektiv. Skifter du kameramodell eller ønsker et noe større objektiv, blir den for liten. Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2007 Joda, men så lenge jeg får plass til kameraet mitt pluss normal-zoom'en min så er jeg fornøyd. Men, er riktignok usikker på om det er plass da 350 + kit-linsen er litt mindre... ...om ingen her vet så får jeg ta med meg kameraet inn i en fotobutikk og sjekke... Lenke til kommentar
toblix Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 ...om ingen her vet så får jeg ta med meg kameraet inn i en fotobutikk og sjekke...7922173[/snapback] Ofte en kjempegod idé. Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2007 ...om ingen her vet så får jeg ta med meg kameraet inn i en fotobutikk og sjekke...7922173[/snapback] Ofte en kjempegod idé. 7930866[/snapback] Hehe, jada, men det er litt tiltak da det ikke er alle fotobutikker som har den vesken inne og jeg stort sett er på jobb når fotobutikkene er åpne! Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2007 Til info: Kom meg på fotovideo idag 10 min. før de stengte, og kjøpte meg en Lowepro Topload Zoom Mini Den ser ut til å gjøre susen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå