Gå til innhold

Trenger minst mulig veske til 300D.

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg har en OK kamera-veske med plass til stativ, blitz og et par linser. Men på ski- og sykkelturer gidder jeg aldri ta den med da den fyller opp en hel sekk om jeg vil ha den på ryggen.

Tenkte derfor å kjøpe en liten veske som bare har plass til kameraet + ett objektiv, slik at jeg trygt kan legge det i ryggsekken. :yes:

Har funnet denne: Canon EH18-L. Men den er for 350d/400d med kit-linse. Er litt redd for at den ikke passer til 300D med sigma 17-70.

Synes forøvrig den er noe dyr. :hmm:

Noen som har andre alternativer, eventuelt vet om den fungerer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva med å bytte ut sekken du har med en type sekk hvor fotoutstyret har en egen plass?

Lowepro og Crumpler har flere typer som kombinerer tur/ foto.

Har selv en Crumpler som har en egen "skuff" med plass til kamera og en eller to objektiver. I toppdelen får jeg plass til litt klær, mat og drikke. Den er ikke av de største, men passer mitt bruk, dvs. kan brukes både i skauen og i byen uten å se ut som ett pakkesel.

Lenke til kommentar
...om ingen her vet så får jeg ta med meg kameraet inn i en fotobutikk og sjekke...

7922173[/snapback]

Ofte en kjempegod idé.

7930866[/snapback]

Hehe, jada, men det er litt tiltak da det ikke er alle fotobutikker som har den vesken inne og jeg stort sett er på jobb når fotobutikkene er åpne! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...