Fjoslen Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) Hei, jeg har funnet ut at jeg skal lage en worklog her på forumet av en gammel datamaskin jeg skal lage nytt kabinett til. Kabinettet skal være formaet som et hus og lages i kryssfiner, på begge sidenepå taket skal det mest sannsynelig bli plexiglass. Hardware: CPU: Intel Pentium III 600 Mhz GPU: nVIDIA Riva TNT2 Ultra (32 MB) HDD: Western digital Caviar 20 GB RAM: 3x 128 MB = 384 MB Sponsorer: (Ingen enda) Tegning i Sketchup. (Er sugen på slike ting) Her er alle komponentene som skal inn i kabinettet. Nå har jeg begynt å planlagt hvor dem skal delene skal stå. Uppdate kommer så snart jeg får tak i vinkelsliper og kryssfiner til selve kabinettet. Komentartråd finner du her! Endret 11. februar 2007 av DeDDi Lenke til kommentar
Fjoslen Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) Har lagd noen mer nøyaktige tegninger i Sketshup. Målene blir 42cmx43cm på grunnflata. Endret 11. februar 2007 av DeDDi Lenke til kommentar
Fjoslen Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) Endret 13. februar 2007 av DeDDi Lenke til kommentar
Fjoslen Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2007 Har vært ute idag og kuttet ut hovedkortplata fra det gamle Compaq Presario kabinettet. Kunne desverre ikke ta bilder under prosessen siden det er 20 minus her oppe i nord. (Ikke oppvarmet garasje) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå