camxer Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) Hei alle sammen Lurer på om det i det hele tatt er mulig å bruke en Intel Pentium D 915 på et i925XE hovedkort. Har liksom funnet meget gunstige priser for de to komponentene... Hovedkortet er et Epox EP-5LWA+ i925XE Clicky Problemet er at der står det at det støtter bare Pentium 4 og celeron D... finner det litt rart i925 støtter ikke Pentium D siden i945 chipset støtter både Pentium D og Core 2. Endret 11. februar 2007 av camxer Lenke til kommentar
Zink Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Lurer på om det i det hele tatt er mulig å bruke en Intel Pentium D 915 på et i925XE hovedkort. Nei, heller ikke de beste korta fra Intel, Abit eller Asus med i925xe takler Pentium D. Problemet er at der står det at det støtter bare Pentium 4 og celeron D... finner det litt rart i925 støtter ikke Pentium D siden i945 chipset støtter både Pentium D og Core 2. i945 er nyere enn i925xe og har støtte for Pentium D. Ofte kan de kjøre Core 2 Duo etter oppdatering av BIOS. Lenke til kommentar
camxer Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2007 Lurer på om det i det hele tatt er mulig å bruke en Intel Pentium D 915 på et i925XE hovedkort. Nei, heller ikke de beste korta fra Intel, Abit eller Asus med i925xe takler Pentium D. Problemet er at der står det at det støtter bare Pentium 4 og celeron D... finner det litt rart i925 støtter ikke Pentium D siden i945 chipset støtter både Pentium D og Core 2. i945 er nyere enn i925xe og har støtte for Pentium D. Ofte kan de kjøre Core 2 Duo etter oppdatering av BIOS. 7931446[/snapback] Takker, men jeg har kikket litt mer på nettet og tror at jeg går for intel sitt hovedkort med ati sin xpress 200 chipset. Det støtter pentium D sammen med DDR1 og PCI-E 16x. Passer meg perfekt siden jeg har et sett med 1GB Corsair XMS 4400 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå