eddyye Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Jeg klarer ikke og åpne spillet. Har asus V8460 ti4600, helt nye drivere. Med en gang jeg opner spillet går det liksom ut igjen. Meget irreterende når det ikke kommer opp noen feilmelding. Har noen samme problemet? TAkker for svar. mvh eirik [ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-12-04 10:11 ] Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Hvis det ikke er originalt så har du kanskje svaret der?? Ellers så sjekk på produsentens hjemmeside etter patcher og/eller updates! Lenke til kommentar
mandela Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Goebbels, slapp av med den propagandaen (jfr. Hitlers høyre hånd ) Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Sjekk om du har nyeste DirectX, sjekk om der er nyere drivere til Skjermkort e.l. og sjekk at du har huska å sette i CD'n før du starter spillet. Evt. om du har installert crack hvis det ikke er orginalt =) Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Nye drivere til chipsettet ditt. Ellers så hadde jeg samme problem med det spillet da jeg kjørte Windows2k, men i xp går det glatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå