Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

treg pc, hjelp!?

Anbefalte innlegg

350 watt psu (dell)

intel pentium D 3.0 GHz

2.5 gb RAM.

pc'n er treg i oppstarten. den låser seg etter ca 5 minutter. har nettopp fått mere vifter jeg har satt inn i pc'n tror ikke det kan være for varm!

kjører windows xp home

hva gjør jeg?

jeg har ikke lyst å formatere for jeg spiller call of duty 2 og jeg vet ikke hvor save gamen ligger. dern ligger ikke på mine dokumenter!

Endret av tfw
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
350 watt psu (dell)

intel pentium D 3.0 GHz

2.5 gb RAM.

pc'n er treg i oppstarten. den låser seg etter ca 5 minutter. har nettopp fått mere vifter jeg har satt inn i pc'n tror ikke det kan være for varm!

kjører windows xp home

hva gjør jeg?

7918306[/snapback]

Du kan ha for lite strøm 350 watt er ikke akkurat for mye. og ihvertfall ikke hvis du har kjøpt nye vifter

Lenke til kommentar
350 watt psu (dell)

intel pentium D 3.0 GHz

2.5 gb RAM.

kjører windows xp home

hva gjør jeg?

7918306[/snapback]

Du kan ha for lite strøm 350 watt er ikke akkurat for mye. og ihvertfall ikke hvis du har kjøpt nye vifter

7918310[/snapback]

har en egen strømmfosyning liggende på bordet som alle uv lysene og viftene er koblet til!

Lenke til kommentar
350 watt psu (dell)

intel pentium D 3.0 GHz

2.5 gb RAM.

kjører windows xp home

hva gjør jeg?

7918306[/snapback]

7918310[/snapback]

har en egen strømmfosyning liggende på bordet som alle uv lysene og viftene er koblet til!

7918325[/snapback]

`

Ja, det kan fortsatt være. Hvor mange, og hvor store vifter har du?

Endret av glucchip
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...