Max 1 Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Hei jeg har prøvd Opera 7 beta en stund nå og den er helt super!!!! Den er raskere en internet explorer og veldig stabil! Internett er blit så raskt!!!! Har ikke hat trøbbel med en eneste side ennå..... det eneste probleemet jeg har hatt er at jeg ikke får instalert quicktime på opera 7 :sad: ...... er det noen her som har det samme problemet, eller vet hvordan man gjør dette??? Lenke til kommentar
shortCut Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 ehh, stabil og stabil...... kræsjer ganske ofte hos meg da, men kjapp er den absolutt. Gleder meg til den kommer!! Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Opera 7 beta er nok den beste browseren jeg har testet, men hos meg så begynte den etterhvert å kreve en del RAM (da hadde den stått på en stund). Så når Opera 7 er ferdig så må jeg nok bytte ut 6.05, som jeg bruker nå Lenke til kommentar
runeb Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Opera 6.05 spiser ganske så mye RAM etter hvert hos meg, så det er nok ikke bare 7 som har det problemet. Men det er et lite problem. At jeg må restarte Opera etter et par dagers bruk kan jeg fint leve med. Men det ser visst ut som jeg må prøve betaen, ja. Noen som vet når de regner med å ha den ferdige versjonen klar? Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Noen flere som har problemer med reklamebannere på sider? Jeg får heller ikke opp et download-vindu i betaen. Jeg har ikke peiling på når jeg er ferdig med å laste ned filer (bortsett fra når jeg ser de ligger der i explorer :smile:). Men, bortsett fra dette funker den veldig fint. Kommer til å kjøpe den når det kommer en 7.0 final. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Quote: Den 2002-12-03 22:23, skrev Darth Kjell:Jeg får heller ikke opp et download-vindu i betaen. Jeg har ikke peiling på når jeg er ferdig med å laste ned filer (bortsett fra når jeg ser de ligger der i explorer :smile:). Download vinduet ligger under hotlist (lite) eller trykk ctrl+alt+t og du får den store fra 6xx.. En ting jeg sliter med i 7 beta'en er å bookmarke sider, du må skrive inn alt selv, det er litt irriterende i forhold til 6xx. Edit: ok fant ut av det nå :wink: det er bare når jeg adder en side via hotlist det er et problem, men likefult en mangel synes jeg i forhold til 6xx. _________________ Noen som vet hva som skjer her [ Denne Melding var redigert av: Goebbels på 2002-12-03 23:16 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå