venomzorg Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 sitter og venter på et fett tilbud på 120gb harddisk eller xp2400 eller høyere jeg... det er jo kalener på psdata,komplett og hw.no. og allt jeg ser er dølle tilbud som kameraer osv. tror dere det kommer tilbud på såppas brae ting? -Anders Lenke til kommentar
LarsM Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Bare vente og se... man avslører ikke hva som kommer i morgen på en vanlig kalender heller :wink: Lenke til kommentar
mandela Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 dølt, vi får bare krysse fingerene. jeg har benyttet meg av spåkone og tror nå at det blir et megabra tilbud 23. desember Lenke til kommentar
power_ghb Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Passet bra med en WD 120 gb se ja Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 3. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2002 Quote: Den 2002-12-03 21:22, skrev heraldo:dølt, vi får bare krysse fingerene.jeg har benyttet meg av spåkone og tror nå at det blir et megabra tilbud 23. desember nei det er den 4 desember det brae tilbudet skal komme! kommer tilbudene på morgenen eller etter kl 00.00 ? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 tror det kommer 0000 på hw og komplett, psdata....utpå dagen engang vel Lenke til kommentar
l1th1um_ Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Dagens tilbud på hw.no var jo dødsrått da! :smile: Måtte kjøpe Lenke til kommentar
ærlige_roffen Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Tviler sterkt på at du får se xp 2400+ på tilbud... Hint: sjekk lagerstatusen til ps-data og komplett, bli'kke mange som rekker å slå til på et sånt tilbud... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Var det noen som bestilte den HDD skuffen? den så ganske kul ut og hadde en del kule funksjoner! Lenke til kommentar
l1th1um_ Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Quote: Den 2002-12-03 23:20, skrev SnowDOG_:Var det noen som bestilte den HDD skuffen? den så ganske kul ut og hadde en del kule funksjoner! Ja, jeg bestilte den. Gleder meg som en liten unge til den kommer. Den er nyttig (kjøling til HD, praktisk når man skal flytte HD etc) og den ser VELDIG rå ut. Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Jeg er fortsatt spent om det kommer fornuftige varer til nissepris :wink: Vært bare "jalla"-kameraer til nå! Cpu, hk.... Lenke til kommentar
Danny Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 ja har vært mest jalla tilbud så langt,spes psdata sin idag,sjekka prisguiden billigste no name 256sdram var jo 211,kom igjen a,skikelig sleipt av psdata for å tømme lageret sitt med ram ved å hype opp å å julekalender skikelig billig slå til. nei takk venter å se en hardisk her på 120gb+ og 8mb cache er ikke å fordra Lenke til kommentar
mandela Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 komplett sin julekalender er oppdatert... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå