Gå til innhold

Fra avi til dvd + meny

Anbefalte innlegg

Hei (denne posen er også postet annet sted, man fikk tips om å flytte den hit)

jeg har mange familiefilmer tatt med avi format. Nå har jeg bygd hjemmekino og kunne tenke meg å vise filmene på skjerm. Men så møter jeg problemer. Jeg vil gjerne lage dvd med menyer. Har forsøkt ulike demoprogrammer, men ikke funnet noen som automatisk lager riktig format (vob, video_TS ag alt det der)

Så noen som vet hvilket prog som kan gjøre dette?

Takker for svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei (denne posen er også postet annet sted, man fikk tips om å flytte den hit)

jeg har mange familiefilmer tatt med avi format. Nå har jeg bygd hjemmekino og kunne tenke meg å vise filmene på skjerm. Men så møter jeg problemer. Jeg vil gjerne lage dvd med menyer. Har forsøkt ulike demoprogrammer, men ikke funnet noen som automatisk lager riktig format (vob, video_TS ag alt det der)

Så noen som vet hvilket prog som kan gjøre dette?

Takker for svar

7918123[/snapback]

Kanskje

ConvertXtoDVD ?

Der kan ha menyer ogsånn

Lenke til kommentar

Jeg kan anbefale Magix Movie Edit Pro, ver 11 koster ca 500 kr., Pluss-versjonen snaut tusenlappen. Magix sette ikke store krav til PC, har vist seg meget stabilt, har mengder av muligheter, og lager ferdig DVD med menyer. Med siste nummer av bladet Komputer kom gratis Silver-utgave av ver 11. Slike program har ofte en eller annen begrensning, men prøv den!

Lenke til kommentar
Jeg kan anbefale Magix Movie Edit Pro, ver 11 koster ca 500 kr., Pluss-versjonen snaut tusenlappen. Magix sette ikke store krav til PC, har vist seg meget stabilt, har mengder av muligheter, og lager ferdig DVD med menyer. Med siste nummer av bladet Komputer kom gratis Silver-utgave av ver 11. Slike program har ofte en eller annen begrensning, men prøv den!

7918525[/snapback]

Eller gå over til Mac så har du en bedre datamaskin i tillegg til at alle programmer du trenger til dette er ferdig installert fra starten av ;)

Lenke til kommentar

7918525[/snapback]

Eller gå over til Mac så har du en bedre datamaskin i tillegg til at alle programmer du trenger til dette er ferdig installert fra starten av ;)

7918954[/snapback]

Mac, du!

Fysj! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...