AtheusNor Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 jeg tenkte jeg skulle kjøpe Ibanez RGR 270 DX, men jeg vet ikke helt hvordan den er. Er det noen her som har prøvd den? Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Hadde en slik. Elendige mikker (bare bass og grøt), helt firkantig hals, elendig tremolosystem. Solgte min for 3500, så tror 1500 er et bra kjøp forsåvidt. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 merkelig, sånn har jeg aldri hørt om, har en Ibanez GRG-170DX jeg Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Hadde en slik. Elendige mikker (bare bass og grøt), helt firkantig hals, elendig tremolosystem. Solgte min for 3500, så tror 1500 er et bra kjøp forsåvidt. 7918654[/snapback] for noe tull. jeg tror du er dårlig til å stille inn en fin ting som heter EQ jeg min venn.. Jeg har akkurat gitaren du snakker om og den er sabla digg. Ikke helt sikker på hvilken sjanger du sikter til, men jeg bruker min til alt fra clean clean stuff til prog rock og metall. Det er en jævlig snasen gitar.. Du kan gå på vår myspace for noen lydeksempler... så kan du gå inn på www.nrk.no/urort og søke på echo da er også et lite eksempel.. ingen optimale opptak egentlig men jaja.. Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 EQ? Vel, jeg bruker utstyr som er jævla bra, eneste problemet med lyden min var den elendige drittlyden som kom fra Ibanez-mikkene. Lenke til kommentar
Martin.F Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 EQ? Vel, jeg bruker utstyr som er jævla bra, eneste problemet med lyden min var den elendige drittlyden som kom fra Ibanez-mikkene. 7927396[/snapback] Høres ut som du har noe imot Ibanez generelt? Tror denne gitaren fungerer helt fint jeg! Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Jeg har ingenting mot Ibanez, jeg har en Ibanez bassgitar som er jækla bra og som jeg elsker. Men RG-serien til Ibanez er noe jeg har brent meg på, aldri mer om jeg skal eie en slik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå