Xcon94 Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Hei. Tenkte jeg sku klokke litte granne mere på min amd x2, kom opp til 2,75mhz så stressa jeg den. Men , fikk løst å klokke mere enn d. Så her e problemet mitt; hvor finner jeg ldt/fsb inne på boisen min.?. Har et Asus m2n32- sli deluxe... Lenke til kommentar
Xcon94 Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2007 bush hastigheten min er på 250, da den stoppet på 2,75 mhz så var fsb på 1250. det er vel den som gjør at jeg ikke kan klokke mere??? eller er det ram brikkene som stopper? har 6400 brikker som orginalt er på 800 mhz per stk.. men de klokkes jo å når jeg klokker cpu.. Lenke til kommentar
DoubleT091 Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Innstillingene du leter etter ligger i "Advanced" og "Jumperfree configuration" i BIOS'en. Når du klokker, så er det lurt å sette ned RAM-hastigheten et par hakk, så det ikke er RAM'en som setter grensa for hvor langt du kan klokke. Lenke til kommentar
Xcon94 Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2007 ja jeg har vorre inne der å leita, men fant ikke noe ..nu e d nu sånn at jeg ikke er helt noob da d gjelder OC. alle de gamle hovedkortene hadde blå bios( der så man med en gang kor man stiller fsbèn) men nu e d sånn at jeg har den gråde biosen.. når d gjelder rammen så har jeg stilt den ned, men d hva samme problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå