Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Valentinsdag, allerede! Hva skal dere gi?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er hvite tulipaner "godkjent" valentineblomst? :p

7932868[/snapback]

 

Nei! :nei:

7933265[/snapback]

 

Jeg VISTE jeg skulle spurt her før jeg foretok meg noe :p

 

Men det er vel tanken som teller? :innocent:

7933613[/snapback]

 

 

Hehe.. bra du spurte da :thumbup:

Ja det er tanken som teller, men siden du først spurte tenkte jeg at jeg kunne gi det et svar :p

Lenke til kommentar

Hei! Slenger meg på her eg. Tenkte å gi eit bilde av meg sjølv til ho (bildet er inni eit kinderegg) er dette egoistisk? Ho har sjølv sagt at ho ikkje vil ha noko, og eg gav ho bildet ein gong, men vi klarte å mista det på veg til bussen. Trur dykk dette blir sett på som litt romantisk? Skriv sjølvsagt noko bakpå som: "Her er bildet eg skyldar deg, elskar deg jento mi <3" Det skal vel helst vere litt humor i det og, kva synes dykk?

Lenke til kommentar
Jeg hater dager som valentine og halloween, visse ting kan amerikanerne ha for seg selv. Dette er dager handelstanden har adoptert kun for å tjene penger, og det gjør de jo å. store summer.

 

Hvorfor må man ha en spesiell dag for å vise noen hva de betyr for en? Det er jo mye koseligere å gi/få blomster e.l på en helt tilfeldig dag enn å gi det på valentine.

7919965[/snapback]

 

 

Åjeg er så enig...Kona og me diskuterte det senest 1time siden. Det er mye gøyere å overraske noen når de minst venter det.

 

Har ofte overrasket kona men en boks ferrero rocher sjokolade. Men det er klart man gjør som regel litt ekstra for å imponere ei jente på denne dagen. men når man har blitt isammen og hatt litt tid på seg så er det gøyere å bare overraske når man har lyst :)

 

Frankie

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...