Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Valentinsdag, allerede! Hva skal dere gi?

Anbefalte innlegg

er det ikke sånne betydninger på hvor mange du gir liksom?? mener att eg husker og lese att 12 betyr eg elsker deg :p

7927723[/snapback]

Det finnes såkalte betydninger, ja - problemet er at det er mange forskjellige standarder. Enkelte hevder at 10 stk betyr "Jeg elsker deg", mens andre mener 12. Andre igjen vil hevde et annet antall. Men de magiske tallene er vel ofte 1, 3, 10 og 12 har jeg fått inntrykk av.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ikke en dritt! Hater slike kjøpedager som valentine, halloween, mors og farsdag, julen, bursdager etc.

i år baker en sjokoladekake og skjærer den ut som et hjerte . Tar også turen over i naboens hage og stjeler noen roser.

7928286[/snapback]

Stjele roser midt på vinteren :roll:

7928292[/snapback]

Hmm, det hadde jeg ikke tenkt på. Så noe som lignet på roser når jeg gikk forbi der i sist uke. Finner jeg ikke roser så får jeg ta et julenek eller to med meg :)

Lenke til kommentar
Ikke en dritt! Hater slike kjøpedager som valentine, halloween, mors og farsdag, julen, bursdager etc.

i år baker en sjokoladekake og skjærer den ut som et hjerte . Tar også turen over i naboens hage og stjeler noen roser.

7928286[/snapback]

Stjele roser midt på vinteren :roll:

7928292[/snapback]

Hmm, det hadde jeg ikke tenkt på. Så noe som lignet på roser når jeg gikk forbi der i sist uke. Finner jeg ikke roser så får jeg ta et julenek eller to med meg :)

7928320[/snapback]

Nå lo jeg godt :!:

Lenke til kommentar

Nettopp det er jeg redd for også :hmm:

Vi er ikke sammen, men har lyst til å gi henne noe..

Er det akseptabelt å gi en cd (en jeg veit hun har ønsket seg lenge, men ikke fått tak i) ?

7927097[/snapback]

Ja det kan du jo gjøre :) Da tror jeg hun blir glad :thumbup:

er det ikke sånne betydninger på hvor mange du gir liksom?? mener att eg husker og lese att 12 betyr eg elsker deg :p

7927723[/snapback]

Sånn som jeg har fått det med meg er det vel egentlig en rose som betyr "jeg elsker deg" men det er så mye fram og tilbake med sånt at det er vel egentlig ingen som har helt kontroll på hvilken anntall som betyr hva.. :hrm:

Lenke til kommentar
Gjest Pat Swayzie

Møtte ei pen jente for ett liten stund siden, har ikke snakket med henne så mye etter det siden jeg er i millitæret og hun bor der jeg er i fra. Så kjenner henne ikke så veldig godt, men jeg vill bli bedre kjent med henne, burde jeg foreta meg noe på valentinesdagen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...