Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Valentinsdag, allerede! Hva skal dere gi?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Huff. Roser er dyrt :p.

7920707[/snapback]

bah, hun er verdt det så:p

7920715[/snapback]

Jepp. Så sant så sant :love: .

7921456[/snapback]

Fikk spørsmål om hva jeg ønsker meg; hakke den fjerneste anelse. Ba henne finne noe som viser hvor glad hun er i meg.

Hun har forsåvidt gitt meg en sten som en døende venn ba henne gi til en hun følte seg trygg på (fikk med brev som forklarte bakgrunnen). Den stenen bærer jeg med meg hele tiden :)

Lenke til kommentar

Jeg er egentlig ingen stor fan av Valentines day, men siden jeg nå har en kjæreste, kan man jo likegjerne gjøre noe ut av det. Så jeg tar henne med på en god, italiensk restaurant (hun elsker italiensk mat), og muligens en film etterpå, hvis det går noe særlig på kino om dagen. Ellers stikker vi bare hjem og ser en film, eller noe.

Om jeg kommer til å gi henne noen gave, annet enn å spandere middag etc. på henne. Hun har bursdag om ikke så alt for lenge uansett, så da kan jeg heller slå til litt ekstra der ;)

Lenke til kommentar

Er det meg eller er det bare vi gutta som må gjøre noe denne dagen? Likestilling!

Anyways er selv motstander av denne dagen, men i år ser det ut som jeg må slå til...

Onsdag er vel ingen gunstig dag, tenke å invitere hu på hjemmelaget middag hos meg til helga...satser på at d funker.

Lenke til kommentar

ThinkGeek har dessuten en del fiffige ting til valentinsdagen, og som sikkert appellerer til de litt nerdete valentinene der ute.

Edit: Btw, må sitere et ekte kjærlighetsdikt derfra:

roses are #FF0000

violets are #0000FF

all my base

are belong to you

Dette kan du altså få på t-skjorte. :D

Endret av TwinMOS
Lenke til kommentar

Likestilling betyr i praksis at vi gutter skal fortsette å skjemme bort jenter med gaver osv ,mens de skal ha like mye lønn og med andre ord ha bedre kjøpekraft..

Selv har jeg gitt vekk 3roser en gang.. og litt masasjeolje med masse "godtid" med christian (les masasje).. Det betyr ikke så mye hva man gjør , sålenge det man gjør kommer innenfra. Roser er da ikke dyrt. Kjøper man et dusin (som iflg rosekoden betyr veldig mye , pass på her! Ikke overdriv!). Hvert antall har en egen mening.

Lenke til kommentar

Jess, så mye å velge mellom!

Må nok finne frem poeten i meg, hvor nå enn den er, og finne på noe artig som inkluderer roser tenker jeg, eller en bamse eller noe sånt søtt.. :)

Ellers så har jeg ikke så altfor mye tilovers for selve dagen, det er mulighetene som interesserer meg :wee:

Lenke til kommentar

Jess, så mye å velge mellom!

Må nok finne frem poeten i meg, hvor nå enn den er, og finne på noe artig som inkluderer roser tenker jeg, eller en bamse eller noe sånt søtt.. :)

Ellers så har jeg ikke så altfor mye tilovers for selve dagen, det er mulighetene som interesserer meg :wee:

edit: wow, dobbelpost. Lurer på hvordan jeg fikk til det

Endret av gaffelkniv
Lenke til kommentar
hvis eg skal gi noe til ei eg holder sånn hallveis på med.. kommer til og bli noe liksom.. hva funker da? roser??

7923871[/snapback]

gi noe som føles naturlig.. bare ikke overdriv.. det er det viktigste... hvis du overdriver kan det være du skremmer henne vekk.. og det er jo ikke det du vil.. :)

en enkel rose kan si veldig mye, og akurat passe.. den er liksom opp til henne og tolke.. jeg ville ikke gitt henne noe smykker eller noe sånt.. da kan du bare ende opp med at det blir en negativ opplevelse for henne..

og ja vi jenter er litt rare.. er ikke noe å gjøre med det :p

Lenke til kommentar

hmm,, valetines ja, liker egentlig ikke den dagen jeg heller.

Men, siden jeg nå holder på med ei, og vi har det veldig fint sammen osv, så må jeg kansje gi en liten ting eller no, siden vi ikke er sammen så skal jeg nok klare å ikke overdrive. :p (tenkt mye på en enkel rose ^^

Lenke til kommentar
hvis eg skal gi noe til ei eg holder sånn hallveis på med.. kommer til og bli noe liksom.. hva funker da? roser??

7923871[/snapback]

gi noe som føles naturlig.. bare ikke overdriv.. det er det viktigste... hvis du overdriver kan det være du skremmer henne vekk.. og det er jo ikke det du vil.. :)

7925652[/snapback]

Nettopp det er jeg redd for også :hmm:

Vi er ikke sammen, men har lyst til å gi henne noe..

Er det akseptabelt å gi en cd (en jeg veit hun har ønsket seg lenge, men ikke fått tak i) ?

Lenke til kommentar
Jeg gidder ikke kjøpe noe: Unnskylding: VAlentinsdag er noe Amerikans dritt som vi har importert derifra.

7923411[/snapback]

Valentine's Day started in the time of the Roman Empire.

Mer informasjon kan finnes her: http://en.wikipedia.org/wiki/Valentine's_Day

For min del blir det veldig enkelt, da det rett og slett er FOR mange anledninger i februar for oss til at jeg kan/vil gi gaver.

Det blir en tur på en veldig koselig indisk restaurant samt en bamse + roser. Jeg vet ikke helt hvor fascinert hun blir av bamsen, og roser har hun fått så mye av at jeg ikke vet hvor virkningsfult det er lenger. Ellers har jeg også vurdert å lage en liten bok med 100 sider - hver enkelt side med en grunn til at jeg elsker henne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...