Raspeball Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Huff. Roser er dyrt . 7920707[/snapback] bah, hun er verdt det så 7920715[/snapback] Jepp. Så sant så sant . Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Huff. Roser er dyrt . 7920707[/snapback] bah, hun er verdt det så 7920715[/snapback] Jepp. Så sant så sant . 7921456[/snapback] Fikk spørsmål om hva jeg ønsker meg; hakke den fjerneste anelse. Ba henne finne noe som viser hvor glad hun er i meg. Hun har forsåvidt gitt meg en sten som en døende venn ba henne gi til en hun følte seg trygg på (fikk med brev som forklarte bakgrunnen). Den stenen bærer jeg med meg hele tiden Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Jeg er egentlig ingen stor fan av Valentines day, men siden jeg nå har en kjæreste, kan man jo likegjerne gjøre noe ut av det. Så jeg tar henne med på en god, italiensk restaurant (hun elsker italiensk mat), og muligens en film etterpå, hvis det går noe særlig på kino om dagen. Ellers stikker vi bare hjem og ser en film, eller noe. Om jeg kommer til å gi henne noen gave, annet enn å spandere middag etc. på henne. Hun har bursdag om ikke så alt for lenge uansett, så da kan jeg heller slå til litt ekstra der Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Er det meg eller er det bare vi gutta som må gjøre noe denne dagen? Likestilling! Anyways er selv motstander av denne dagen, men i år ser det ut som jeg må slå til... Onsdag er vel ingen gunstig dag, tenke å invitere hu på hjemmelaget middag hos meg til helga...satser på at d funker. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Synes valentinsdagen er en av de skikkene fra usa som faktisk er positiv og bra. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Det er ei jente jeg liker veldig godt. Tror kanskje hun liker meg også. Vi har kysset flere ganger, men vi er ikke kjæreste enda.. Jeg har tenkt å gi henne gave, men hva bør jeg gi? Føler liksom at det blir litt rart å gi smykker Eller ? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 En bamse er bestandig en slager. Lenke til kommentar
GeO Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) ThinkGeek har dessuten en del fiffige ting til valentinsdagen, og som sikkert appellerer til de litt nerdete valentinene der ute. Edit: Btw, må sitere et ekte kjærlighetsdikt derfra: roses are #FF0000 violets are #0000FF all my base are belong to you Dette kan du altså få på t-skjorte. Endret 11. februar 2007 av TwinMOS Lenke til kommentar
CFD Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Likestilling betyr i praksis at vi gutter skal fortsette å skjemme bort jenter med gaver osv ,mens de skal ha like mye lønn og med andre ord ha bedre kjøpekraft.. Selv har jeg gitt vekk 3roser en gang.. og litt masasjeolje med masse "godtid" med christian (les masasje).. Det betyr ikke så mye hva man gjør , sålenge det man gjør kommer innenfra. Roser er da ikke dyrt. Kjøper man et dusin (som iflg rosekoden betyr veldig mye , pass på her! Ikke overdriv!). Hvert antall har en egen mening. Lenke til kommentar
M-J Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 har forstøret et bilde av oss to så det fyller en vegg inne på rommet hennes som jeg skal gi hu plus et kort Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Jeg gidder ikke kjøpe noe: Unnskylding: VAlentinsdag er noe Amerikans dritt som vi har importert derifra. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Jess, så mye å velge mellom! Må nok finne frem poeten i meg, hvor nå enn den er, og finne på noe artig som inkluderer roser tenker jeg, eller en bamse eller noe sånt søtt.. Ellers så har jeg ikke så altfor mye tilovers for selve dagen, det er mulighetene som interesserer meg Lenke til kommentar
gaffelkniv Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) Jess, så mye å velge mellom! Må nok finne frem poeten i meg, hvor nå enn den er, og finne på noe artig som inkluderer roser tenker jeg, eller en bamse eller noe sånt søtt.. Ellers så har jeg ikke så altfor mye tilovers for selve dagen, det er mulighetene som interesserer meg edit: wow, dobbelpost. Lurer på hvordan jeg fikk til det Endret 11. februar 2007 av gaffelkniv Lenke til kommentar
veluci Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 hvis eg skal gi noe til ei eg holder sånn hallveis på med.. kommer til og bli noe liksom.. hva funker da? roser?? Lenke til kommentar
Iril Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 hvis eg skal gi noe til ei eg holder sånn hallveis på med.. kommer til og bli noe liksom.. hva funker da? roser?? 7923871[/snapback] gi noe som føles naturlig.. bare ikke overdriv.. det er det viktigste... hvis du overdriver kan det være du skremmer henne vekk.. og det er jo ikke det du vil.. en enkel rose kan si veldig mye, og akurat passe.. den er liksom opp til henne og tolke.. jeg ville ikke gitt henne noe smykker eller noe sånt.. da kan du bare ende opp med at det blir en negativ opplevelse for henne.. og ja vi jenter er litt rare.. er ikke noe å gjøre med det Lenke til kommentar
[SifO] Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 hmm,, valetines ja, liker egentlig ikke den dagen jeg heller. Men, siden jeg nå holder på med ei, og vi har det veldig fint sammen osv, så må jeg kansje gi en liten ting eller no, siden vi ikke er sammen så skal jeg nok klare å ikke overdrive. (tenkt mye på en enkel rose ^^ Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 hvis eg skal gi noe til ei eg holder sånn hallveis på med.. kommer til og bli noe liksom.. hva funker da? roser?? 7923871[/snapback] gi noe som føles naturlig.. bare ikke overdriv.. det er det viktigste... hvis du overdriver kan det være du skremmer henne vekk.. og det er jo ikke det du vil.. 7925652[/snapback] Nettopp det er jeg redd for også Vi er ikke sammen, men har lyst til å gi henne noe.. Er det akseptabelt å gi en cd (en jeg veit hun har ønsket seg lenge, men ikke fått tak i) ? Lenke til kommentar
Christer1 Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Liker så og si alle jenter å få en rose uansett hvem det er fra? Tenkte jeg skulle gi en for "morro" skyld Lenke til kommentar
veluci Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 er det ikke sånne betydninger på hvor mange du gir liksom?? mener att eg husker og lese att 12 betyr eg elsker deg Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Jeg gidder ikke kjøpe noe: Unnskylding: VAlentinsdag er noe Amerikans dritt som vi har importert derifra. 7923411[/snapback] Valentine's Day started in the time of the Roman Empire. Mer informasjon kan finnes her: http://en.wikipedia.org/wiki/Valentine's_Day For min del blir det veldig enkelt, da det rett og slett er FOR mange anledninger i februar for oss til at jeg kan/vil gi gaver. Det blir en tur på en veldig koselig indisk restaurant samt en bamse + roser. Jeg vet ikke helt hvor fascinert hun blir av bamsen, og roser har hun fått så mye av at jeg ikke vet hvor virkningsfult det er lenger. Ellers har jeg også vurdert å lage en liten bok med 100 sider - hver enkelt side med en grunn til at jeg elsker henne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå