Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Valentinsdag, allerede! Hva skal dere gi?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

John Tucker Must Die er jo en lett komedie om unge mennesker og forhold. Kanskje den kan være en mulig kandidat? Også kanskje finne på noe mer etter filmen er ferdig og... jess her har du muligheter hehe :D Jeg skal iallefall se den med madamen når den kommer oppover lia hit jeg bor :p

 

Apocalypto vet jeg ingenting om, er jo en trailer på linken du ga da. Men jeg orker ikke se den :p

Lenke til kommentar
Hvis den aktuelle jenta liker konfekt, klassisk musikk (jeg innser allerede her hvor få tipset mitt vil appellere til) og romantiske klisjeer generelt, må jo nesten dette være en helt perfekt oppmerksomhet?

7920861[/snapback]

 

Spill "Lacrymosa" fra Requiem mens du gir henne en boks veldig god konfekt. ;)

 

 

Ei jente som liker klassiske musikk hadde vært drømmen.

Lenke til kommentar
Spill "Lacrymosa" fra Requiem mens du gir henne en boks veldig god konfekt. ;)

Ei jente som liker klassiske musikk hadde vært drømmen.

7921063[/snapback]

 

Requiem :love:

 

Jeg fant en jente som liker klassisk, hun ble sammen med en 23 år gammel råner fitte. Får bare fortsette letingen da :!:

Lenke til kommentar
Faens Valentinsdag!

 

Fikk dame denne uka, og føler jeg må gi et godt inntrykk på denne dagen (tror det er litt forventet). Det dumme er jo hvis jeg bruker masse penger, og så viser det seg dagen etter at ting ikke vil funke mellom oss. Det har jeg faktisk flere dårlige erfaringer med..

 

Neida, tror ikke det kommer til å skje. Vil ikke bruke så mye penger allikevel, gjør man det vil de forvente mer og mer! Satser på en romantisk kino-kveld :)  Noen filmer å anbefale?

 

( Ikke noe frekt ment mot jenter, er så glad i dem! :) )

7920083[/snapback]

 

jeg anbefaler å se jakten på lykke, beste filmen jeg har sett på år:) jeg holdte nesten på å gråte :ph34r::blush: '

 

 

alle sammen, SE DEN

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...