anietsoj Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Jesus! Du er jo reine Amor Synes det ble litt for bløtt det du foreslår, platti! Bare man er seg selv, kanskje litt ekstra gentleman, så går det nok bra Lenke til kommentar
EskilAJ Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Du har nok helt rett anietsoj. Det enkle er ofte det beste Kanskje jeg er litt "bløt" av meg når det kommer til oppvarting av dama Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Joda, koselig det også Har du noen forslag til filmer jeg kan se med dama? Har disse å velge mellom. Noen som har sett Apocalypto? Er den skummel, grotesk, eller begge deler? Lenke til kommentar
EskilAJ Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 John Tucker Must Die er jo en lett komedie om unge mennesker og forhold. Kanskje den kan være en mulig kandidat? Også kanskje finne på noe mer etter filmen er ferdig og... jess her har du muligheter hehe Jeg skal iallefall se den med madamen når den kommer oppover lia hit jeg bor Apocalypto vet jeg ingenting om, er jo en trailer på linken du ga da. Men jeg orker ikke se den Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Skal sjekke det ut til, men takk Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Spise pizza sammen med dama Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) jeg som tenkte å skaffe meg dame før 14 feb... .ikke mange dagene igjen, får se hva man får til da Endret 11. februar 2007 av VikinGz Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) Hun fikk velge hos meg, så endte med bowling og en overraskelse. Problemet er bare at jeg ikke helt har bestemt meg enda. Betimelig nok er 4 måneders dagen på samme dag noen som har noen mening om 4 roser, en for hver måned vi har vært sammen? Endret 11. februar 2007 av Christian86 Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Huff. Roser er dyrt . Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Huff. Roser er dyrt . 7920707[/snapback] bah, hun er verdt det så Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Huff. Roser er dyrt . 7920707[/snapback] bah, hun er verdt det så 7920715[/snapback] og vel så det Lenke til kommentar
GeO Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Hvis den aktuelle jenta liker konfekt, klassisk musikk (jeg innser allerede her hvor få tipset mitt vil appellere til) og romantiske klisjeer generelt, må jo nesten dette være en helt perfekt oppmerksomhet? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Hvis den aktuelle jenta liker konfekt, klassisk musikk (jeg innser allerede her hvor få tipset mitt vil appellere til) og romantiske klisjeer generelt, må jo nesten dette være en helt perfekt oppmerksomhet? 7920861[/snapback] Det fikk hun julegave av meg Det blir nok rosene og så et ametyst halskjede Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Hvis den aktuelle jenta liker konfekt, klassisk musikk (jeg innser allerede her hvor få tipset mitt vil appellere til) og romantiske klisjeer generelt, må jo nesten dette være en helt perfekt oppmerksomhet? 7920861[/snapback] Spill "Lacrymosa" fra Requiem mens du gir henne en boks veldig god konfekt. Ei jente som liker klassiske musikk hadde vært drømmen. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Spill "Lacrymosa" fra Requiem mens du gir henne en boks veldig god konfekt. Ei jente som liker klassiske musikk hadde vært drømmen. 7921063[/snapback] Requiem Jeg fant en jente som liker klassisk, hun ble sammen med en 23 år gammel råner fitte. Får bare fortsette letingen da :!: Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Requiem Jeg fant en jente som liker klassisk, hun ble sammen med en 23 år gammel råner fitte. Får bare fortsette letingen da :!: 7921222[/snapback] Bortkastet intelligens da. Synd og skam. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Bortkastet intelligens da. Synd og skam. 7921227[/snapback] Det kan du si, shit happens. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 råner fitte. Kjipt at hun var lesbisk da. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Faens Valentinsdag! Fikk dame denne uka, og føler jeg må gi et godt inntrykk på denne dagen (tror det er litt forventet). Det dumme er jo hvis jeg bruker masse penger, og så viser det seg dagen etter at ting ikke vil funke mellom oss. Det har jeg faktisk flere dårlige erfaringer med.. Neida, tror ikke det kommer til å skje. Vil ikke bruke så mye penger allikevel, gjør man det vil de forvente mer og mer! Satser på en romantisk kino-kveld Noen filmer å anbefale? ( Ikke noe frekt ment mot jenter, er så glad i dem! ) 7920083[/snapback] jeg anbefaler å se jakten på lykke, beste filmen jeg har sett på år:) jeg holdte nesten på å gråte ' alle sammen, SE DEN Lenke til kommentar
Iril Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Syns dere er flinke jeg gutter.. Dette høres virkelig bra ut.. stå på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå