Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Valentinsdag, allerede! Hva skal dere gi?

Anbefalte innlegg

Uee.. Kom akkurat på at det er valentinsdag på Onsdag, noe som kanskje gir meg litt dårlig tid.

Det er ei jente på skolen jeg har hatt lyst til å finne på noe gøyt(les: sjarmerende, tiltrekkende, spennende osv...) til. Så, hva skal alle dere andre på forumet finne på til deres utkårede? Plukker gjerne opp en idè eller to.. :)

Klokken er visst halv seks.. JA, tiden går for fort, grr..

Endret av Patience
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

*** Tillater meg å minne trådstarter om å lese retningslinjene til neste gang. Det er svært viktig, ikke minst for vedkommede selv - så vel som de som skal lese hans/hennes poster. Jeg har tatt meg den frihet å rette opp de feilene som er gjort. Men til neste gang er det ønskelig at trådstarter har satt seg inn i reglene, og gjør dette selv. Velkommen til forumet skal du være. Og beklager en noe tøff start. Jeg er sikker på at du kommer til å trives :) ***

Følgende er blitt rettet opp: Brudd på tre-ords-regelen i overskrift..

Lenke til kommentar

Vet faktisk ikke hva jeg skal finne på. Er liksom på "mellomstadiet" med ei jente. Dvs at vi ikke er i lag enda, men vi kjenner hverandre godt, flørter mye og vi vet begge at vi har følelser for den andre. Vi er ikke i lag, men det ligger en del i luften ja ;) .

Når det skal være sagt, så er jeg en håpløs romantiker, og vet ikke om jeg skal finne på noe til henne. Er borte på onsdag faktisk. Tanken har streifet meg, om å sende henne noen roser feks, men jeg vet ikke :S.

Endret av Ladern
Lenke til kommentar

Jeg hater dager som valentine og halloween, visse ting kan amerikanerne ha for seg selv. Dette er dager handelstanden har adoptert kun for å tjene penger, og det gjør de jo å. store summer.

Hvorfor må man ha en spesiell dag for å vise noen hva de betyr for en? Det er jo mye koseligere å gi/få blomster e.l på en helt tilfeldig dag enn å gi det på valentine.

Lenke til kommentar

Kunne ønske de fjernet alle slike 'spesielle' dager jeg, bursdager, bryllupsdager, juleaften, nyttårsaften. Blir liksom ikke "ekte" å feire de, siden det er en satt dato liksom, skjønner dere hva jeg mener?

Ang. topic så skal jeg ikke gi noe, siden jeg har ingen å gi noe til.

Lenke til kommentar

Faens Valentinsdag!

Fikk dame denne uka, og føler jeg må gi et godt inntrykk på denne dagen (tror det er litt forventet). Det dumme er jo hvis jeg bruker masse penger, og så viser det seg dagen etter at ting ikke vil funke mellom oss. Det har jeg faktisk flere dårlige erfaringer med..

Neida, tror ikke det kommer til å skje. Vil ikke bruke så mye penger allikevel, gjør man det vil de forvente mer og mer! Satser på en romantisk kino-kveld :) Noen filmer å anbefale?

( Ikke noe frekt ment mot jenter, er så glad i dem! :) )

Lenke til kommentar
Blir liksom ikke "ekte" å feire de, siden det er en satt dato liksom, skjønner dere hva jeg mener?

Ja, jeg skjønner hva du mener. Selv om du var ironisk. Det er forskjell på konstruerte dager, og fødselsdager, for eksempel. Videre syns jeg det er forskjell på dager som har lange tradisjoner, gjerne flere millennier tilbake, og nyere dager som handelsstanden kontrollerer og utnytter til fulle.

Lenke til kommentar

Apocalypto er ikke en romantisk film, så jeg ville egentlig ikke satse på den hvis jeg var deg.

Ellers, har fått god kontakt med ei dame nå, og lurer litt på å om jeg skal gi henne en liten oppmerksomhet på onsdag. Problemet er bare om hun ser på meg som en venn eller som en fremtidig kjæreste, noe som jeg er ganske usikker på. Hva synes dere jeg skal gjøre?

Edit: leif

Endret av PsychoDevil98
Lenke til kommentar
Ellers, har fått god kontakt med ei dame nå, og lurer litt på å om jeg skal gi henne en liten oppmerksomhet på onsdag. Problemet er bare om hun ser på meg som en venn eller som en fremtidig kjæreste, noe som jeg er ganske usikker på. Hva synes dere jeg skal gjøre?

7920167[/snapback]

Synes ikke du skal tenke på hvordan hun tenker på deg. Kast deg ut i det, og hvis det viser seg at hun er helt uinteressert, ro deg inn igjen :p

Verste som skjer er at hun ikke er interessert, men hun blir nok likevel glad for oppmerksomheten. Så lenge du ikke plutselig blir til en stalker e.l så kan dere jo fint være venner etterpå.

Lenke til kommentar

Spør om hun vil finne på noe på onsdag, eller hvilken som helst annen dag da. Så ta utgangspunkt i "Vil du finne på noe en dag?" Hvis hun vil det så synes jeg den beste måten er å gjøre det klinkende klart hva du ønsker. Du kan kanskje få tak i en blomst (rose! hehe jeg og rosene mine :p) Hvis kjemien funker og hun gjør det klart at hun ser på deg som en mulig framtidig kjæreste så gi henne rosen på slutten av "daten". (rose på starten der du ikke er sikker på hva som skjer kan kanskje gjøre ting litt komplisert og pinlig for resten av kvelden) Kanskje legg ved et dikt (Egenskrevet? :) )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...