stian90_2 Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Jajøss, selv om det er veldig inviduelt, liksom, når det gjelder slikking. Liker jenter det best og bli slikket på klitoris, eller inn i hullet ? Jaaa, jeg har dame, jaa jeg vet hva hun liker. Men, lurer bare på sånn uansett Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Jajøss, selv om det er veldig inviduelt, liksom, når det gjelder slikking. Liker jenter det best og bli slikket på klitoris, eller inn i hullet ? ut ifra den tilbakemeldingen jeg har fått er det mange som foretrekker at det skjer rundt og ikke rett på klitten.... Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Jajøss, selv om det er veldig inviduelt, liksom, når det gjelder slikking. Liker jenter det best og bli slikket på klitoris, eller inn i hullet ? ut ifra den tilbakemeldingen jeg har fått er det mange som foretrekker at det skjer rundt og ikke rett på klitten.... 8000188[/snapback] Noen liker det, noen syns det kan bli litt vondt. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Jeg vurderer å begynne på p-pillen, må jeg gjøre det før eller etter mensen? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Jeg vurderer å begynne på p-pillen, må jeg gjøre det før eller etter mensen? 8338907[/snapback] Etter. Under mensen er det vist kun sukkerpiller uansett. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 Jeg vurderer å begynne på p-pillen, må jeg gjøre det før eller etter mensen? 8338907[/snapback] Begynner du på pillen dagen du får mensen er du sikker fra dag en. Begynner du utenom må du vente 7 dager før du er sikker. Det beste er vel å begynne på pillen mest mulig nærmest den dagen du får mensen. Fordi da forskyver du ikke neste menstrasjon slik at du ikke har peiling på når du får neste. Lett at det blir litt surr da og du får småblødninger når du eeegentlig ikke skal ha det. Retter seg opp igjen, men ja. Er jo litt irriterende. Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 hvor dyp er en vagina?(10-12cm, kanskje) Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 hvor dyp er en vagina?(10-12cm, kanskje) 8339194[/snapback] Varierer fra jente til jente, men vil tro den er dypere enn det. Jentene jeg har vært bortpå må ihvertfall ha vært dypere. Lenke til kommentar
Twingy Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Huff. Har noen ganger følt jeg skulle ha hatt kart og kompass for å finne den berømte klitoris. Noen ganger går det, men noen ganger er jeg rett og slett ikke sikker. Noen tips? 7917887[/snapback] Spør damen din om hun kan vise deg. Det er vel egentlig det letteste. Hun vet nok garantert hvor den er og vil sette stor pris på om du blir litt flinkere til å finne den. 7917889[/snapback] Det er litt turn-off, vel? Haha Er som å høre at dama ikke er bra nok for deg, bare fordi du ikke får benner'n når du er drita. Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Turn off? Skulle vel bli en veldig turn-on når du får det ordentlig til etterpå, vil jeg tro. Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 har et spm. er det normalt at jenter onanerer mye? slik som gutter? Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 hvor dyp er en vagina?(10-12cm, kanskje) 8339194[/snapback] Varierer fra jente til jente, men vil tro den er dypere enn det. Jentene jeg har vært bortpå må ihvertfall ha vært dypere. 8339432[/snapback] Nei, den er ca. 10-12 centimeter dyp. Etter hva jeg har hørt. Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Finnes da ingen satt standard for slike ting, gjør det vel? Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 vagina er vel 7cm, når den ikke er i "aksjon". Skjeden utvides. Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 hørt rykter om at lengden varierer på høyde av jenta? har en spørsmål jeg og, det er at dama har tendens til å bli sår akkurat ved "åpningen" vis dere forstår meg rett? hva er det som forsaker det? gjør jeg noe feil eller hva? annen ting er at jeg kjenner oftes at jeg treffer liksom "bånn" når jeg kommer helt inn, da for hun litt vondt, hva kan jeg gjøre der? hva kan gjøres for å få den utvida litt mer? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 hørt rykter om at lengden varierer på høyde av jenta? har en spørsmål jeg og, det er at dama har tendens til å bli sår akkurat ved "åpningen" vis dere forstår meg rett? hva er det som forsaker det? gjør jeg noe feil eller hva? annen ting er at jeg kjenner oftes at jeg treffer liksom "bånn" når jeg kommer helt inn, da for hun litt vondt, hva kan jeg gjøre der? hva kan gjøres for å få den utvida litt mer? 8341715[/snapback] Her kan du mest sannsynlig se hva du treffer Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 blir vel fornix jeg treffer =/, oversatt til norsk? hva kan gjøres da? med å ikke treffe den? må nesten holde tilbake får å ikke treffe den da? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 blir vel fornix jeg treffer =/, oversatt til norsk? hva kan gjøres da?med å ikke treffe den? må nesten holde tilbake får å ikke treffe den da? det blir vel livmorhalsen såvidt jeg vet Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 (endret) har et spm. er det normalt at jenter onanerer mye? slik som gutter?8341454[/snapback] Tja. Det virker kanskje slik at gutter gjør det oftere enn jenter, men det er nok fordi gutter snakker mer åpent om det enn det vi gjør. Tror ikke de fleste av oss ligger så langt bak dere. Endret 10. april 2007 av Aidskake Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 har et spm. er det normalt at jenter onanerer mye? slik som gutter? 8341454[/snapback] quoter meg selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå