Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Den Store "Kvinnelige Kjønnsorgan" Tråden

Snublefot

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jajøss, selv om det er veldig inviduelt, liksom, når det gjelder slikking. Liker jenter det best og bli slikket på klitoris, eller inn i hullet ?

ut ifra den tilbakemeldingen jeg har fått er det mange som foretrekker at det skjer rundt og ikke rett på klitten....

8000188[/snapback]

Noen liker det, noen syns det kan bli litt vondt.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Jeg vurderer å begynne på p-pillen, må jeg gjøre det før eller etter mensen?

8338907[/snapback]

Begynner du på pillen dagen du får mensen er du sikker fra dag en. Begynner du utenom må du vente 7 dager før du er sikker. Det beste er vel å begynne på pillen mest mulig nærmest den dagen du får mensen. Fordi da forskyver du ikke neste menstrasjon slik at du ikke har peiling på når du får neste. Lett at det blir litt surr da og du får småblødninger når du eeegentlig ikke skal ha det. Retter seg opp igjen, men ja. Er jo litt irriterende.

Lenke til kommentar
Huff. Har noen ganger følt jeg skulle ha hatt kart og kompass for å finne den berømte klitoris. Noen ganger går det, men noen ganger er jeg rett og slett ikke sikker. Noen tips?

7917887[/snapback]

Spør damen din om hun kan vise deg. Det er vel egentlig det letteste. Hun vet nok garantert hvor den er og vil sette stor pris på om du blir litt flinkere til å finne den. ;)

7917889[/snapback]

Det er litt turn-off, vel? Haha :p

Er som å høre at dama ikke er bra nok for deg, bare fordi du ikke får benner'n når du er drita.

Lenke til kommentar
hvor dyp er en vagina?(10-12cm, kanskje) :)

8339194[/snapback]

Varierer fra jente til jente, men vil tro den er dypere enn det. Jentene jeg har vært bortpå må ihvertfall ha vært dypere.

8339432[/snapback]

Nei, den er ca. 10-12 centimeter dyp. Etter hva jeg har hørt.

Lenke til kommentar

hørt rykter om at lengden varierer på høyde av jenta?

har en spørsmål jeg og, det er at dama har tendens til å bli sår akkurat ved "åpningen" vis dere forstår meg rett? hva er det som forsaker det? gjør jeg noe feil eller hva?

annen ting er at jeg kjenner oftes at jeg treffer liksom "bånn" når jeg kommer helt inn, da for hun litt vondt, hva kan jeg gjøre der? hva kan gjøres for å få den utvida litt mer?

Lenke til kommentar
hørt rykter om at lengden varierer på høyde av jenta?

har en spørsmål jeg og, det er at dama har tendens til å bli sår akkurat ved "åpningen" vis dere forstår meg rett? hva er det som forsaker det? gjør jeg noe feil eller hva?

annen ting er at jeg kjenner oftes at jeg treffer liksom "bånn" når jeg kommer helt inn, da for hun litt vondt, hva kan jeg gjøre der? hva kan gjøres for å få den utvida litt mer?

8341715[/snapback]

Her kan du mest sannsynlig se hva du treffer

Fem_isa_2.gif

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...