moah Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Hvilken software skal jeg ha??? Windows xp pro?? Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 jeg liker bedre DU Meter. det er et fint program. hvis du mener operativsystem, så er windows XP er bra valg. Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Er dette VM i unøyaktige spørsmål eller noe sånt? Isåfall slår jeg til: Hvem var han mannen som gjorde de greiene den gangen borti det landet? Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Quote: Den 2002-12-03 21:24, skrev Goldfish:Er dette VM i unøyaktige spørsmål eller noe sånt? Isåfall slår jeg til:Hvem var han mannen som gjorde de greiene den gangen borti det landet? det er bush det Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Quote: Den 2002-12-03 21:24, skrev Goldfish:Hvem var han mannen som gjorde de greiene den gangen borti det landet? jeg er ikke sikker, men hvilken dings er det som passer ved siden av den tingen som han derre mannen sa på tv at var farlig å spise? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå