Gå til innhold

Hvordan vil du dø og begraves?

Anbefalte innlegg

...Et halvt år etter min død vil min mann også dø. Og vi vil møtes i himmelen...

Hadde det ikke vært bedre å dø samtidig med mannen din, enn å la han være deprimert i et halvt år for så å dø? :p

7920634[/snapback]

Jo, kanskje det...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Jeg ønsker at jeg dør på "hullet" i full action, og rett før "det hopper i gang". Det salige faststivnede gliset samt det andre som har stivnet skal være umulig å operere bort, selv for den mest talentfulle kirurg. Deretter skal jeg legges på "lit de parade", og 500 sørgende konkubiner skal defilere forbi alteret med bare pupper og rumpeballer stavrende på rustne rulleskøyter.

Lenke til kommentar

Jeg vil leve og være en sprek gammal gubbe, uten senilitet, og være mye i skog og mark. Jeg vil stå i en bok som første polfarer på månen.

Jeg vil ikke begraves, men asken skal spres i fjellet en vinternatt. Det skal være kun gode venner og bekjente som tar turen, og de skal gå, uten noen form for mekaniske hjelpemidler type bil, helikopter eller lignende.

Hadde det vært en av mine beste venner ville jeg gjort det han ønsket for å ære hans minne.

Lenke til kommentar
...Et halvt år etter min død vil min mann også dø. Og vi vil møtes i himmelen...

Hadde det ikke vært bedre å dø samtidig med mannen din, enn å la han være deprimert i et halvt år for så å dø? :p

7920634[/snapback]

Nei? Han skal være igjen å skryte av hvor perfekt kone og menneske jeg var :)

Lenke til kommentar
Trafikkulykke snarest mulig?

7917629[/snapback]

Hadde vært litt greit, blir så irritert av alt rundt meg, og den nærmeste familien og venner gjør det ikke mye bedre med å bable hodet av meg. Blir jævla lei av dette samfunnet.

Men hvis jeg skal ta et annet valg tror jeg at jeg dør enten av en atombombe eller en overaskende snøstorm midt på sommern, grunnet den globale oppvarming. Kanskje en tsnunami også, :hmm:. Kan ikke se for meg en naturlig død som omhandler alder, eller arvelige sykdommer.

Naturlig valg blir vell å dø lykkelig gift med vell oppdratte barn og grei fortid. Bra jobb, ++.

Lenke til kommentar

Død: Vil leve lenge, men vil ha en brå død. Skal være slik at nå vet jeg det, og så tenker jeg: "Game Over, what now?". Er det no etterliv så er det litt kjipt å våkne og bare "WTF, hva skjedde nå da?" :!:

Begravelse: Nei, vanskelig å si. Har ikke bestemt meg, har ingen planer om å sove med fiskene enda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...