Dr. Mobius Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Tipper jeg mister livet i "friendly fire" Jeg er organdonor. Er det et sted å registrere seg som donor, eller er det bare dette lusne kortet man har i lommeboka? Hvis det ikke er noe sentralt register så er det jo litt dumt da dette kortet kan bli borte. Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Jeg håper min død inntreffer momentant på en fjelltur. Iallefall i forbindelse med en naturopplevelse. Helst i en alder av 70 år. Jeg ønsker og bli kremert. Når det kommer til organtransplantasjon så vet jeg ikke helt. Vil helst ha organene mine for meg selv... Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Kommer til å dø i en "ulykke" og jeg vil helst bli kremert, men jeg tror jeg blir jeg kommer til å bli begravd fordi familien min ønsker det. Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) Døden min bryr jeg meg ikke så mye om.. Men håper det går fort og smertefritt.. Begravelsen min skal være morsom.. Og når de bærer ut kisten, skal Benny Hill-musikken spilles.. Endret 11. februar 2007 av karlpeder Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Jeg vil dø raskt og smertefritt helst da. Vil helst bli kremert, begraves ser ikke så kult når kista blir herpa og sånt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 jeg vil dø sakte av alderdom i min egen seng. da vil jeg også ha tid til å ta farvel med dem jeg er glad i. Jeg vil ligge ved siden av gravplassen til min kone. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Jeg vil leve så lenge jeg kan, vil ha en naturlig død. At jeg dør av alderdom. Organene mine kan de bare ta. Vil ha skikkelig begravelse, med kiste og kors. Lenke til kommentar
hauska Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Jeg håper på å bli gift, få barn og leve et lykkelig liv. Vil ikke dø før jeg blir gammel, da kan jeg sovne inn en natt, ikke sykdom eller noe slikt Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) Helt ærlig vil jeg dø før jeg ender på gamlehjem. Kan ikke forestille meg mer kjedlig en frokost, titte på fugler, diskutere dødsannonser, lunch og legge meg 5:30. Helt enig. Kan ikke se for meg selv at jeg blir gammel og må bo på gamlehjem. Når jeg dør skal jeg kremeres. Skal ikke ligge i en kiste å rotne bort og asken min skal ikke ligge i ei krukke. Endret 11. februar 2007 av Luchy Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Err, før jeg blir grønnsak, iallfall... Kanskje jeg kan dø for en god sak? Ofre lungene for noen, eller... Mislykket forskningseksperiment? Også vil jeg kremeres.. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Jeg vil dø så folk merker det. Jeg vil dø som en helt, et offer, eller noe slikt. Bare jeg dør før jeg blir stappet inn på et sykehjem, så er det egentlig OK. Lenke til kommentar
mmm320 Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 jeg vil sovne og ikke vokne opp igjen når jeg dør. jeg vil helst ikke ha noen smerter før jeg dør. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Jeg vil dø i en stygg fallulykke på fjellet, eventuelt av overdose. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Etter at jeg har blitt en verdenskjent psykiater og en svært gavemild person. Og levd et lykkelig og suksessfult liv med barn og flott mann, vil jeg i en alder av 87 sovne stille inn i min manns armer. Begravelsen vil finne sted Norge. Den vil være kun for nærmeste familie, men selvfølgelig vil det bli holdt en større minnestund, der alle mine gode venner, kollegaer og kjente vil komme. Et halvt år etter min død vil min mann også dø. Og vi vil møtes i himmelen. Lenke til kommentar
Perdition Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Fy f så deprimerende tråd. ^^ Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Skutt på åpen gate i Cardiff. Men, døden er vel akkurat det man kan planlegge så enormt nøye Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Fy f så deprimerende tråd. ^^ 7919811[/snapback] Neida. Kos. Lenke til kommentar
hauska Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Etter at jeg har blitt en verdenskjent psykiater og en svært gavemild person. Og levd et lykkelig og suksessfult liv med barn og flott mann, vil jeg i en alder av 87 sovne stille inn i min manns armer. Begravelsen vil finne sted Norge. Den vil være kun for nærmeste familie, men selvfølgelig vil det bli holdt en større minnestund, der alle mine gode venner, kollegaer og kjente vil komme. Et halvt år etter min død vil min mann også dø. Og vi vil møtes i himmelen. 7919758[/snapback] Akkurat slik vil jeg også få det Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) ...Et halvt år etter min død vil min mann også dø. Og vi vil møtes i himmelen... Hadde det ikke vært bedre å dø samtidig med mannen din, enn å la han være deprimert i et halvt år for så å dø? Endret 11. februar 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå