Gå til innhold

Hvordan vil du dø og begraves?

Anbefalte innlegg

Grotesk emne, men hvordan ønsker du å då?

I senga som 95-årig millionær?

Trafikkulykke snarest mulig?

Vil du havne som førstesidestoff i avisene, eller ikke?

Vil du dø på et sted som betyr mye for deg?

En brå, eller en langsom død?

Dette er ikke en tråd for å diskutere veien til selvmord. Jeg håper alle får et lykkelig og langt liv.

Og hva skjer etterpå? Begravelse? Mange gråtende familiemedlemmer, blomsterkranser osv? Ønsker du oppmerksomhet?

Jeg personlig håper å bli gift, få barn, god jobb og fint hus. Så kan vi dø sammen når vi runder 130. Håper jeg slipper å være senil og bruke bleier i 20 år før jeg dør.

Jeg vil at asken skal spres på havet, fordi jeg elsker å være på sjøen og se blått i alle retninger.

PS. Hva er deres holdning til organdonasjon? Av meg kan de trengende få alt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helt ærlig vil jeg dø før jeg ender på gamlehjem. Kan ikke forestille meg mer kjedlig en frokost, titte på fugler, diskutere dødsannonser, lunch og legge meg 5:30.

Tenker jeg skal dø i 70-årene.

Men om jeg dør tidligere så skal jeg værtfall bli organdonor. Etterfulgt av kremasjon og min aske skal spres i Normandie.

Endret av edge
Lenke til kommentar

Håper jeg dør momentant uten smerter, det være i trafikkulykke på en scooter eller skutt.

Sannsynligheten for at jeg dør av støv og alderdom er desto større, da jeg har planer om å skaffe meg en jobb i ensomheten, enten som fyrvokter på et ensomt fyr i Nord-Norge eller på et lager mens jeg går gjennom kirkebøker og 300 år gamle tekster skrevet på Ivar Aasens første utkast til landsmål.

Eller noe i den duren.

Så da blir det til at jeg blir glemt på jobb, støver ned og dør sannsynligvis av "galskap" i min egen lille verden.

Hva enn som skjer, så vil jeg enten kremeres og ha asken spredd over Stavanger by, eller bygge meg et mausoleum i hagen utenfor huset jeg har tenkt å ha i Stavanger, komplett med fallemmer og favorittingene mine (et kosedyr, en sykkel, en caps, ei jakke, ei t-skjorte, et par harddisker + noe mer), og alle som går inn med meg, dør med meg. :)

Lenke til kommentar

Driter i åssen jeg dør og når, bare det ikke er innen 10 år. Og når jeg dør skal organene mine gis bort til de som trengs. Å ikke gi bort organer når man dør er jævli egoistisk og en utrolig sløsing med ressuser.

Og begravelsen min skal IKKE være det spor religiøs, jeg hater nemlig religion. Vil ikke at folk skal være lei seg når jeg dør, så det blir fest på de som kommer. Takler ikke grining så den store minnestunden om meg skal være morsom og festlig.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Going down in a blaze of glory, og hvis det er noen rester igjen som forsvarer en begravelse så håper jeg gjestene sier at "han var nå i hvert fall ikke en kjedelig person" :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...