Kenny™ Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Regner med det er bare støv til alle andre også.. (?) 7940073[/snapback] Ja tror da det, det er liksom ikke ne hard klump Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2007 Er problemet til folk her, da? Det er da ikke normalt å stikke blyanter i seg til stadighet? Hvertfall ikke normalt å la de være igjen der. Ville tatt det ut om jeg var dere. Om "blyet" er farlig i seg selv eller ikke har vel ikke mye med saken å gjøre, dere vil vel ikke ha det der? Det er vel også mulig å få betennelse i det, da dere har puttet noe som ikke hører til i kroppen inn i den. 7940050[/snapback] Ja, for vi stikker jo oss selv! .. Og ikke er det at vi lar blyet stå igjen heller.. Vi trekker det jo opp, men det blir igjen støv i såret, som aldri vil forsvinne.. Regner med det er bare støv til alle andre også.. (?) 7940073[/snapback] "Min" er en fast bit på ca 2 mm. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Aldri klart å stikke meg med en blyant, om det bare er støv som er igjen er det noe annet. Men en 2mm fast bit burde da være lett å få ut. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 faen dere er noen blyantEmostikkere... skjønner ikke åssen dere greier det eller... skal kanskje ikke si noe da jeg fikk en oppi nesa en gang... Lenke til kommentar
Steina Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) Jeg for min del ble stukket av en kamerat, bevepnet med en blypenn, når jeg grep etter penalet hans på Ungdomsskolen.. Endret 14. februar 2007 av Steina Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 TRor ikke det er farlig så lenge du ikke har tegn til infeksjon i huden over "blyet" (hoven, varm, rød, smerte). Jeg ville ikke ha pirket med noe for å prøve å få det ut, for da lager du en kanal inn som bakterier kan gå inn i, og du har større sjanse for å få infeksjon. Tror jeg bare ville latt det være som det er, hvis det sjenerer deg, kan du jo be legen om råd for å fjerne det. Lenke til kommentar
Gjest Alekplay Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Jeg klarte også å få sånn blyant"bly" inn i hånda i dag. Det var fra en trykkblyant, og jeg skulle ta på den "gummien" igjen. Den var litt vanskelig å få på, så jeg pressa hardt også plutselig gikk den enkelt på. Da ble hånda mi spidda av en lang bit, men jeg fikk den raskt ut igjen. Desverre ble det igjen en bit, som nå er for langt nedi "kjøttet" til at jeg kan få tak i den selv. Men jeg tror ikke det er en bit som er der, men rett og slett sånn "støv" om jeg kan si det. Om du holder sånn blyant"bly" i hånda blir det raskt merke, som jeg tror er igjen der. Er ikke særlig rett, men skal nok kontakte en lege Lenke til kommentar
Gjest Alekplay Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Mente å skrive: "Er ikke særlig REDD" Lenke til kommentar
ZtriCk-T Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Jeg var offer til gal bestevenn i femte klasse, som stakk meg rett under kneet på høyre siden med en ny-vesset fin blyant. går nå på videregående første året og tenker aldri over det. merket aldri noe vondt eller noe, så tviler sterkt på at det er farlig kan lett se at det er en liten bit "der inne" for det er liksom en mørk flekk der. Jeg liker å kalle det et barndomsminne Lenke til kommentar
Partlow Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Har hatt blyant-bly i låret og i håndflata i mange år nå, og lever i beste velgående. Ikke noe farlig. Det er bare karbon, det samme som kull, og forsåvidt det samme som kroppen din er bygd opp av. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Jeg har 1.5 trykkblyantbly i hodet og i albuen.. En gal veninne av meg som gikk amok for et par år siden på skolen. Etter at den stakkars jenta hadde fått kjeft, ble jeg kjørt i full hast til legekontoret, som sa at det ikke var noe stress. De prøvde imidlertid å operere ut delen i hodet, men fikk det ikke ut. Når de ville begynne på den 4 sprøyten i hodebunnen min, sa jeg nei. Legen sa at det er ikke noe problem, det er akkurat som en tatovering . Det går aldri bort, men gjør ikke noe skade. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå