specnaz91 Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Noen idioter fra FPSBanana sier at de kommer til å hacke meg nå. De har lagt ut informasjonen min på en side og sier at en form for "e-god" skal komme og ødelegge pcen min. De er 40 år +, hva skal jeg gjøre for å beskytte meg mot dere? Kan det ødelegge pcen min? Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Noen idioter fra FPSBanana sier at de kommer til å hacke meg nå. De har lagt ut informasjonen min på en side og sier at en form for "e-god" skal komme og ødelegge pcen min. De er 40 år +, hva skal jeg gjøre for å beskytte meg mot dere? Kan det ødelegge pcen min? 7917588[/snapback] Sikkert tull... men det kan være lurt å ta backup av alt til en vær tid Beste beskyttelsen er vell egentlig å skru av maskinen Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 En god brannmur er jo kjekt å ha da... Den sier forhåpentlig vis i fra da noen prøver å trenge seg inn på pcn din. Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Noen idioter fra FPSBanana sier at de kommer til å hacke meg nå. De har lagt ut informasjonen min på en side og sier at en form for "e-god" skal komme og ødelegge pcen min. De er 40 år +, hva skal jeg gjøre for å beskytte meg mot dere? Kan det ødelegge pcen min? 7917588[/snapback] Vente til de dør av alderdom? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Den tryggeste pcen i verden er den som ikke er koblet til internett, derfor burde du velge Telenor som din ISP. Nei seriøst så burde du bare bare installere Norton og så er du nok trygg fra e-peen folk. Lenke til kommentar
specnaz91 Skrevet 15. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2007 Hehe, tok den ironien med Telenor ja, har telenor selv jeg . Nevermind, de var noen idioter uansett, har ikke sett dem siden når jeg sendte dem en liten hilsen (haha) Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Noen idioter fra FPSBanana sier at de kommer til å hacke meg nå. De har lagt ut informasjonen min på en side og sier at en form for "e-god" skal komme og ødelegge pcen min. De er 40 år +, hva skal jeg gjøre for å beskytte meg mot dere? Kan det ødelegge pcen min? 7917588[/snapback] Vente til de dør av alderdom? 7921612[/snapback] Jeg likte denne planen her =) Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Den tryggeste pcen i verden er den som ikke er koblet til internett, derfor burde du velge Telenor som din ISP. 7921665[/snapback] ' :!: :!: Beste jeg har hørt på lenge...og det er så sant så sant...takk skal du ha for den, made my day Lenke til kommentar
specnaz91 Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 Har aldri hatt problemer med telenor, alltid vært on-line, unntatt 1 gang for 3 år siden der jeg satt uterni nternett i ca 1 uke, men etter det har det aldri gjentatt seg. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 skift passord på alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå