Megnus Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 hihi. jeg har et z-5500 anlegg. . og nå så sent på kvelden (natta igrunn) , så er det jo helt stille her.. og så har jeg ingenting lyd på .. og så merker jeg at anlegget spiller en svak musikk .. det kommer,, det går, det kommer , det går. . .. er skikkelig rart . ingenting er på på pcen og så hører jeg musikk XD (riktignok veldig lavt) *Noen ideer? Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 prøv å koblet ut høytallerene? Kansje det spøker? Russisk radio kansje? bor du i nord eller ikke så langt fra russland? Radio fra russland Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2007 ahh . det er ikke russisk nei vanlig norsk musikk. men da er det sikkert ledningen da .. som det stod i den andre tråden Lenke til kommentar
groov Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Jeg fikk in russisk radio på anlegget på gutterommet i Tønsberg, så dette kan skje i sør også. Creepy! Lenke til kommentar
Wintel Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Jeg får inn Tysk radio eller TV i mitt X530-anlegg - veldig svakt men nok til at jeg gjennkjenner språket... Kommer og går, ca hver andre kveld... Wintel Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Jeg får lyder fra TV-sendingene til NRK1 når jeg slår på forsterkeren til el-gitaren ;O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå