Gå til innhold

Lord of the Rings Online beta


Anbefalte innlegg

Hei, begynte å spille beta igår kveld, klarte å karre meg opp til lvl 6 før jeg måtte ta kvelden.

Min opplevelse så langt er positiv, har lenge lett etter noe annet en WoW og Dota og tror jeg har funnet svaret, syntes grafikken var nice, storyoppbyggingen var bra.

Er jo bare på beta stadiet så litt lagg og disconnects må man nok regne med.

Savner litt bedre ikoner til spells, slik at det er enklere å se forskjellen på disse.

 

BTW er lvl 6 Hobbit Hunter, and so far so good.

Er gjerne med og starter opp et kinship hvis jeg er velkommen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For noen dritt problemer... Kan ikke registere for betaen siden mitt username eller passord er feil. Noe de ikke er:(

8186901[/snapback]

Opplever noe av det samme. Får ikke beta nøklene til å funke. Noe som gjør jeg ikke får opprettet en konto :(

8186936[/snapback]

 

Det virka nå:) Vet ikke hvorfor, men fortsatte bare å prøve

Lenke til kommentar

Bare hyggelig, si heller takk til folk i her tråden. Det var nemlig de her som tipset meg om siden

 

EDIT; Velg server som begynner med N, husker ikke hva serveren heter. Men begynner ihvertfall med N, velg serveren og add meg som venn. Kaller meg for Andreson jeg

Endret av Fox
Lenke til kommentar
Bare hyggelig, si heller takk til folk i her tråden. Det var nemlig de her som tipset meg om siden

 

EDIT; Velg server som begynner med N, husker ikke hva serveren heter. Men begynner ihvertfall med N, velg serveren og add meg som venn. Kaller meg for Andreson jeg

8189314[/snapback]

 

Det skal jeg gjøre! Å nå gleder jeg meg :)

Lenke til kommentar
Nei, har ikke rørt pcen min enda.. Denne maskinen med lotr online beta, har ikke tid. Jobber med skoleprosjekt, huffhuff..

8190812[/snapback]

 

Nei, nei. Du får sende en PM når du har funnet det ut. Jeg holder på å laste ned spillet (prøver for andre gang), så det haster ikke :)

 

EDIT: Se der ja!

Endret av Selvin
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...