Gå til innhold

Lord of the Rings Online beta


Anbefalte innlegg

Um...installerte det nå, og kjørte launcher. Hva er denne 1.12 updaten på 842MB fra fileplanet for no? Helvetes styr, å måtte logge inn på fileplanet (lage konto blablabla) for å hente 1.12 patch? Jeg begynte å laste den ned, så prøvde jeg "Don't get update" og da begynte launcheren å laste ned filer, men ingenting i nærheten av 800MB stort...hva skjer nå? Kan folk spille med forskjellige versjoner av klienten? Det blir jo helt på trynet...

8492119[/snapback]

 

 

Kjøpte spillet i butikken, og jeg måtte laste ned en patch selv etter at jeg hadde installert spillet, men tror ikke den var på 800mb, tok vertfall ikke lang tid, og jeg måtte ikke på fileplanet eller noe for å laste den ned, lotro launchern lastet den ned og installert den selv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

heisann, jeg kjøpte meg nettopp nye pc fra komplett.no lurer derfor på om jeg greier å kjøre shadow of angmar på maks grafikk med denna her.

nå snakker jeg absolutt maks asså med ingen-minmal lagg

 

 

 

 

USB2 multikortleser 3.5" sort/sølv,

for CF I/II,SM,MMC/SD,MS,xD (bulk)

Logitech OEM Optical Wheel Mouse Black

PS2

Creative SBS380,

(Sub,2 monitorer) Retail

Cooler Master Centurion 534, Sort,

Aluminium Front (Uten Strømforsyning)

Support Komplett.no - Komplett sin

egen telefon/mail support

NorthQ 4775-500BULK, ATX 500W, 120mm

Fan, 12-17dBA, 4xSATA, 2xPCI-E, 20/24pin

Intel Core 2 Duo E6600 2.4GHz Socket

LGA775, 4MB, BOXED m/vifte

Samsung SpinPoint T166 500GB SATA2

16MB 7200RPM

Asus P5N-E SLI, nForce-650i SLI, ATX,

Socket-775, GbLAN, DDR2, 2xPCI-Ex16

XFX GeForce 8800GTS 500M 320MB GDDR3,

PCI-Express, 2xDVI/HDTV/HDCP,500/1600Mhz

Corsair TWIN2X 5400 DDR2, 2048MB PC5400

Kit w/two matched CM2X1024-5400C4 Dimm's

Strømkabel PC m/jord 2m

(vinklet plugg)

Nero 7 OEM 1i Programvare OEM

Vista kompatibel

CyberLink DVD Suite 5, 6Channel, OEM CD,

for XP/Vista

Norman IC,1 år lisens, Virus Control,

Firewall OEM, kun for PC solgt med OS

Musmatte Blå 4/6mm

 

Støtsikker PC-eske

 

SoftThinks Installasjons og recovery

programvare, kun for PC solgt med OS

Samsung DVD-brenner SH-S182D IDE

Black OEM

PC Uten OS, White Box PC

Skal kun brukes i PC Produksjon

Videoseven 20" LCD S20PD TCO-03

Silver 1400x1050, 8ms, VGA

Logitech Deluxe 250 Keyboard NO

USB Sort OEM

Garanti 3 år - Sende inn

PC sendes av kunde til Komplett.no

 

beklager også vis jeg tok med veldig mye unødvendig jeg bare kopierte,

har desverre ikke peiling på pcer å hardware.

Endret av neoman
Lenke til kommentar

Du må ha 4 Ghz prosessor, Neonman. Den du har der har bare 2 Ghz

8492820[/snapback]

 

 

Intel Core 2 Duo E6600 2.4GHz Socket

 

tilsvarer ikke intel core 2 duo socket e6600 betraktelig mye mere trodde det tilsvarte det dobbelte eller noe slikt?

gamle pcen min var på 3,2 ghz og hadde vist mye mye svakere ghz selv om de var på 3,2. jeg fikk i alle fall beskjed om att intel core duo 2 var en helt ny teknologi å tilsvarte nesten det dobbelte vis ikke det dobbelte selgrene mente det tilsvarte over 4 nærmere 5 noen som har litt peiling på detta? eller sier du att jeg har lurt meg?

Endret av neoman
Lenke til kommentar

Du må ha 4 Ghz prosessor, Neonman. Den du har der har bare 2 Ghz

8492820[/snapback]

 

 

Intel Core 2 Duo E6600 2.4GHz Socket

 

tilsvarer ikke intel core 2 duo socket e6600 betraktelig mye mere trodde det tilsvarte det dobbelte eller noe slikt?

gamle pcen min var på 3,2 ghz og hadde vist mye mye svakere ghz selv om de var på 3,2. jeg fikk i alle fall beskjed om att intel core duo 2 var en helt ny teknologi å tilsvarte nesten det dobbelte vis ikke det dobbelte selgrene mente det tilsvarte over 4 nærmere 5 noen som har litt peiling på detta? eller sier du att jeg har lurt meg?

8492837[/snapback]

 

 

Ikke hør på Webmaster Esso.

Med den maskinvaren, vil LOTR gå så det griner. Har selv E6600/2GB/8800 GTS 640MB og jeg hadde nesten alt på maks når jeg spilte BETA`en.

Lenke til kommentar

tusen takk for svar langtongting, hadde en mistanke om att esso ikke hadde den fjerneste anelse hva han prata om, bra att faktisk noen som har litt peiling på hardware svarer så jeg slipper å bekymre meg om å kjøpe ny prossesor.

 

litt off topic men hvor mye mere tilsvarer Intel Core 2 Duo E6600 2.4GHz Socket i forhold til vanlig GHZ?

 

jeg kjøper spillet så snart jeg får ny pc. noen som har noen anbefaling til klasse? vil ha noe som gjør god damage lvler fort å samtidig ikke er helt overspillt. også en klasse som er helt grei å skaffe grupper med å kan solo meget bra, klassen behøver ikke innholde alle disse tingene, men vil gjerne ha det nærmeste jeg kommer.

Endret av neoman
Lenke til kommentar

Hardware ække min greie :p

Finner ikke han Whinterhorn fyren jeg :S

Minimap'n: Høyre er øst og venstre er vest og rett frram/oppover er nord, nedover/bakover er sør? Fyren er hverken langs veien i øst eller vest, desuten er den ene av dem blocka av en prot :S

 

EDIT: Fant ham :D

Endret av Webmaster Esso
Lenke til kommentar
Er det bare en beta patch ellerno? Står 1.11 to 1.12 beta patch. Hvorfor står den i menyen til spillet etter release anyway? Hvis den ikke trengs, mener jeg. Latterlig.

8492209[/snapback]

Det er en bug i launcheren som ligger på DVD-en. Det eneste du trenger å gjøre er å trykke på continue, så laster den ned alt som trengs for å patche release-versjonen til v1.12. Og det er ikke i nærheten av 850MB. :)

 

Faktisk, har du installert de 850MB-ene, så har du nettopp kastet bort 1GB med diskplass, for det samme innholdet du nettopp lastet ned og installerte ligger i egne ressursfiler som alt er installert. Jeg vet fordi jeg gjorde akkurat det samme, lastet ned de 850MB-ene og installerte. Var fullstendig bortkastet, når jeg startet launcheren kom den samme meldingen og jeg klikket da på continue istedenfor, og den lastet ned en hel del filer... Jeg endte opp med å avinstallere og installere på nytt og trykket på continue i launcheren. De samme filene ble lastet ned selvom jeg denne gangen ikke installerte patchen på 850MB. Forskjellen var at jeg hadde 1GB mer ledig plass enn før jeg reinstallerte. ;)

 

Vær forresten obs på litt rare ting hvis du kjører Vista. Har du installert spillet under Program Files, må du gi brukeren din alle filrettigheter i LotRO-folderen, ellers får du bare feilmeldinger. Ellers funker det knirkefritt på min bærbare; Intel Core Duo T2600 @ 2,17GHz, 2GB RAM, nVidia Quadro FX 2500M 512MB. Kjører på "very high" på 1280x800 og detaljerte teksturer (men uten AA).

Endret av baltie
Lenke til kommentar

Ja, jeg begynte jo å laste ned den 840MB-patchen, før jeg tenkte at dette er bare ikke mulig, så jeg klikka "Continue without downloading" så patcha det seg selv med en liten patch. Veit ikke hva den svære greia er for noe, men tydeligvis ikke noe som er ment for spillet etter launch.

 

Skal prøve en Elf minstrel, sikkert ikke nok healere i spillet hvis alle vil være liksom-gandalf eller liksom-aragorn. Vet det ikke er en ren mage-klasse i spillet (det finnes jo bare 3-4 Wizards i hele LOTR-lore), men Lore-master har vel endel spells. Ser det ikke er ment som en ren DPS-klasse ala Mage i WoW.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Skal prøve en Elf minstrel, sikkert ikke nok healere i spillet hvis alle vil være liksom-gandalf eller liksom-aragorn. Vet det ikke er en ren mage-klasse i spillet (det finnes jo bare 3-4 Wizards i hele LOTR-lore), men Lore-master har vel endel spells. Ser det ikke er ment som en ren DPS-klasse ala Mage i WoW.

8493165[/snapback]

 

okay, litt kjedelig vis det er så lite mage-wizard klasser som du beskriver siden jeg elsker spellcasters,

 

hva anbefales for meg som vil gjøre bare dps etter å ha spillt alt for mye healers-tanks i tidligere mmo spill. vil ha en klasse som topper dmg og samtidig kan få grupper ganske lett å solo bra?

Lenke til kommentar

Hvis du har lest bøkene og/eller sett filmen, har du sikkert sett at ingen av trollmennene slenger fire og lightning-spells i hytt og pine og er massedrapsmaskiner med AOE-damage som spesialitet. Gandalf bruker jo sverd/staven oftere enn rene damage-spells i kamp. Og i spillet er det ingenting som sier at cloth-users må henge bak og nuke. Du dealer godt med skade bare med staven, faktisk. Wizards i tolkien-verden er like mye melee-krigere som nukere, men i spillet er det bare Lore-Master, som er litt av hvert, han kan få forskjellige pets, har diverse damagespells (men ikke helt uber).

 

Spillet prøver vel å følge Tolkien lore, og da passer det ikke inn med Uber Mages of Destruction ala World of Warcraft. Minstrel er vel den som er nærmest Priest/healer, de spiller sanger i kamp som påvirker fienden og healer gruppa/deg selv samtidig.

 

Litt kult å kunne både slenge en stor damage-spell OG heale med samme spell.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Hvis du har lest bøkene og/eller sett filmen, har du sikkert sett at ingen av trollmennene slenger fire og lightning-spells i hytt og pine og er massedrapsmaskiner med AOE-damage som spesialitet. Gandalf bruker jo sverd/staven oftere enn rene damage-spells i kamp. Og i spillet er det ingenting som sier at cloth-users må henge bak og nuke. Du dealer godt med skade bare med staven, faktisk. Wizards i tolkien-verden er like mye melee-krigere som nukere, men i spillet er det bare Lore-Master, som er litt av hvert, han kan få forskjellige pets, har diverse damagespells (men ikke helt uber).

 

Spillet prøver vel å følge Tolkien lore, og da passer det ikke inn med Uber Mages of Destruction ala World of Warcraft. Minstrel er vel den som er nærmest Priest/healer, de spiller sanger i kamp som påvirker fienden og healer gruppa/deg selv samtidig.

 

Litt kult å kunne både slenge en stor damage-spell OG heale med samme spell.

8493252[/snapback]

 

ja de er mere typiske battlemages som du beskriver som bruker mest nærkamp , men har noen kraftige magi spells i baklomma, noe jeg kanskje synes er litt dumt siden jeg elsker pure mage classes of destruction.

 

skal vurdere lord master å champion da takker for svar.

Lenke til kommentar

Såvidt jeg har skjønt er de fleste klassene sånn at man failer totalt hvis man prøver å

spille klassen "som jeg spilte <insert class name> i EQ2/WoW".

 

Edit: Selvsagt må du ikke ha 4GHz CPU. Var bare en som ikke hadde peiling som prøvde seg på å være morsom.

 

Men seriøst, nå er betaen over, skal vi ikke ta ingame-snakk i en egen tråd?

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Jeg er alv, lorem-master. Ikke pga Gandalf men fordi jeg synes det var den mest spennende klassen. Skal også prøve meg som Champion og Captain senere :D

 

EDIT: Hvilken server spiller folk på? Navn? Vært morsomt med egen Kinship for oss :D

Endret av Webmaster Esso
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...