Gå til innhold

Lord of the Rings Online beta


Anbefalte innlegg

Okei, siden jeg ikke gidder å lese igjennom 24 sider med poster, hva skjer når du dør? leste på en av de første sidene at en sa "han kom til lvl 34 før jeg wipet for siste gang^^ nå er jeg lvl 15"

 

hvordan funker det systemet i ringenes herre online :p

(holdt av et eksemplar, får spillet mitt i morgen <3)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men ingen vet om du kan kjøpe life time konto med standard, eller?

8479952[/snapback]

 

Da må du ha kjøpt pre-order'en og.

8480161[/snapback]

 

Ok, men da er jeg tilbake til mitt opprinnelige spørsmål. Om noen vet om f.eks. den pakken som selges på Zailor er pre-order? Det står det på sidene deres, men siden spillet kom den 24, så tviler jeg litt på at spill som bestilles etter den datoen kan være pre-order.. Hvis det står pre-order og ikke er det, og dette hindrer meg i å kjøpe lifetime konto så blir jeg seriøst forbannet.

Lenke til kommentar
Noen som har noen flere bilder å vise frem av Collectors Edition eller Special Edition?

8479250[/snapback]

 

Hardware.no klikker når jeg prøve å laste opp min 12mb zip fil med 18bilder er det vell :thumbdown:

 

Noen som har et sted de kan laste den opp eller noe?

Så kan jeg sende deg fila over msn eller noe sånt :)

8479344[/snapback]

 

Det skal jo være nok plass, men det tar nokk en god stund for å få lastet det opp på diskusjon, du kan jo prøve å sende det på msn, så kan jeg laste det opp

 

Edit: takk for bildene Phoenixs, så veldig bra ut

Endret av mortenmm
Lenke til kommentar
Okei, siden jeg ikke gidder å lese igjennom 24 sider med poster, hva skjer når du dør?  leste på en av de første sidene at en sa "han kom til lvl 34 før jeg wipet for siste gang^^ nå er jeg lvl 15"

 

hvordan funker det systemet i ringenes herre online :p

(holdt av et eksemplar, får spillet mitt i morgen <3)

8480198[/snapback]

Du mister ikke xp når du dør :dontgetit:

Lenke til kommentar
Noen som har noen flere bilder å vise frem av Collectors Edition eller Special Edition?

8479250[/snapback]

 

Hardware.no klikker når jeg prøve å laste opp min 12mb zip fil med 18bilder er det vell :thumbdown:

 

Noen som har et sted de kan laste den opp eller noe?

Så kan jeg sende deg fila over msn eller noe sånt :)

8479344[/snapback]

 

Det skal jo være nok plass, men det tar nokk en god stund for å få lastet det opp på diskusjon, du kan jo prøve å sende det på msn, så kan jeg laste det opp

 

Edit: takk for bildene Phoenixs, så veldig bra ut

8480387[/snapback]

 

Men den laster opp.. laster opp.. Også blir jeg kastet ut virker det som.. Er en zip fil med 30bilder

Lenke til kommentar
Men ingen vet om du kan kjøpe life time konto med standard, eller?

8479952[/snapback]

 

Da må du ha kjøpt pre-order'en og.

8480161[/snapback]

 

Ok, men da er jeg tilbake til mitt opprinnelige spørsmål. Om noen vet om f.eks. den pakken som selges på Zailor er pre-order? Det står det på sidene deres, men siden spillet kom den 24, så tviler jeg litt på at spill som bestilles etter den datoen kan være pre-order.. Hvis det står pre-order og ikke er det, og dette hindrer meg i å kjøpe lifetime konto så blir jeg seriøst forbannet.

8480270[/snapback]

 

Den pre-order pakka eg snakker om er den som gjorde att du kunne begynne å spele den 14. og kosta £5. Og der fekk du med Founders key for lifetime membership.

Men du må ha standar or SE for å spele etter den 24.

Lenke til kommentar

I den siste butikken jeg så i fant jeg spillet, og har spilt en times tid. Mye mer moro å spille nå en i betaen, for nå kan jeg leve meg litt mer inn i spillet. Historien og miljøet var bare helt topp, en av de store forskjellene fra Vanguard, der ting rundt meg bare var platt og kjedelig.

 

Dette gav mersmak gitt!

Lenke til kommentar
Bestille på playx.no! Der koster jo special mindra en standrad koster overalt omtrent..:p

8482498[/snapback]

 

nja.. bestillte min fra dvdhuset.no for 369,- :)

 

standard version vel og merke...

 

Playx sender jo fra danmark btw. Dvs de slipper å betale moms når de kjøper opp varer fra norge, derav billigere priser. Litt snusk igrunn, men men :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...