Gå til innhold

Lord of the Rings Online beta


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg venter spent på Gamer.no, Spillmagasinet.no (dog tar man jo aldri de seriøst :thumbdown: ) og GameReactor.no sine tester av spillet..

 

Har jo ikke fått dårligere enn 9/10 i noen anmeldelser til nå..

ligger vell på gjennomsnittlig på noe rundt 9.2 av 10 tror jeg..

Noe som er sykt bra! Vell fortjent syntes nå jeg, bare synd at det ikke det samme "oppskrytte" bilde som WoW fikk et år før release.. For mange er Lotro veldig ukjent, og så dumme som mange er, så er ukjent en dårlig ting.. WoW er bedre, fordi det har jeg hørt om og bla bla bla.. Yeah right :roll:

 

Når det gjelder spillmagasinet får nok spillet garantert enten en "terningkast 6", eller nærmere "terningkast 1".. Enten er det en Lotr fanatiker som går helt amok i anmeldelsen, eller en WoW-fanboy som i panikk må gjøre alt han kan får å ødelegge.. :nei:

Lenke til kommentar
Er det noen som har spurt om hva Special Edition koster rundt om kring i butikkene?

Lurer litt på om jeg skal kjøpe den eller den vanlige.

EB games skulle ha 800 for den eller noe

8478201[/snapback]

 

Du kan hvert fall lese om de forskjellige versjonene her:

http://lotro-europe.com/options.php

 

Special Edition inneholder:

• 45-days free subscription included – That's right, you get an extra couple of weeks free play compared to the standard edition!

• Full game client on DVD disk

• Hardback manual – Will fit right in with your hardback Tolkien novels on the bookshelf

• 7-day Buddy Code – give this to your friend and adventure in Middle-earth together!

• Exclusive Figurine – A beautifully crafted miniature mithril figure for your display cabinet

• Special Edition In Game Item - Cloak of the Peace-keeper, which gives you +2 Peace Morale Regeneration

• Collectors parchment map of Angmar – Use it to navigate your way through the world or frame it as a gorgeous art piece

• Special Edition "making of" DVD, additional interviews, movies, exclusive game art, etc. - Get your hands on never-before-seen assets

 

Jeg fikk jo alt det i min Collector's Edition :yes:

Du får jo en halv måned mer gratis spilletid.. Det i seg selv er jo tross alt verdt litt..

Jeg fikk jo lifetime med Collector's Edition.. Hvis noen ønsker en "Founders Key", sånn at du kan velge å kjøpe lifetime for £99, så har jeg en tilovers.. Fikk jo en med Pre-Order, og siden jeg alt har lifetime med Collector's Edition, så trenger jeg den ikke..

 

In-game cloak er jo en fin ting å ha i starten.. Dessuten ser den mye mer eksklusiv ut enn alle andre kapper i starten.. Du får ikke en kappe de første levellene heller..

Making of DVD-en bar veldig bra syntes jeg, litt synd det ikke var mer på den..

Figuren.. Vell, den er knøtt liten.. Ikke malt.. Ja, ikke stort å skryte av egentlig..

Map of Angmar.. Fint kart, men hva skal man med det? Nå får jeg et kart i tøy til sendt snart da :D Det er litt mer "eksklusivt" syntes nå jeg..

Manual i perm, er også kjekt..

 

Hvis du ønsker, kan jeg legge ut bilder av de forskjellige tingene..

Lenke til kommentar

800? Synes de kunne laget et lite program man kunne laste ned for å se på spillingen! Hadde vært fint pga man ikke bare må kjøpe spillet men også betla emånedspris! For at dette skal gå opp må jeg gjøre mere husarbeid :p Frustrende nok som det er ;)

Bare å begynne å spare... Skal nok ha Special Edition når jeg førsk skal ha det. Hadde vært fint med bilder av innhold :)

Hvilke butikker selger Special edition, pris? Finner ikke mye info på nettet :(

Lenke til kommentar

Her er det noen bilder av CE:

 

Manual_800.jpg

 

Manual_open_800.jpg

 

Miniature_800.jpg

 

CEBox_800.jpg

 

CEBox2_800.jpg

 

CEBox3_800.jpg

 

Håper bildene funker, hvis ikke link her:

 

http://community.codemasters.com/forum/sho...ad.php?t=168750

 

Mine egen bilder: http://home.online.no/%7Erudiger/Files/Lotro/Images/CE/

 

Har selv CE (Nr: 1151 :p ), rimelig fornøyd med den. Lifetime sub er jo fint :D

 

Spiller som Meladas på Evernight.

Endret av Phoenixs
Lenke til kommentar

I alle fall de EB games butikkene jeg kjenner til tar inn Special Edition, vet ikke hvordan det er med de andre store kjedene.

 

Spaceworld pleier i alle fall alltid å ha samleboksene

 

Edit: Den CE boksen var virkelig stilig

 

Edit 2: Hvor mange sider er det i den boken du får med?

 

Veldig nysgjerrig her :p

Endret av mortenmm
Lenke til kommentar

Oi den boksen så meget kul ut, er lifetime gametime og alle de tingene i collectors edition eller special edition? Ble litt forvirret.

 

Har det vært ute så lenge ramguy? Ops, men jeg kom egentlig nettopp på for et par dager siden at jeg skulle spille, hart vært uten mmorpg en stund og det fristet med et par hobbiter i middle earth!

 

Hvor mye koster slik en fet pakke som bildene viseR?

Lenke til kommentar

Spillet har vært ute siden den 24. Men det er forsinket i norden, 26 der?

 

Betalte selv £159.99, + frakt £179,99 totalt tror jeg. Dvd.co.uk, Frakt England -> Tyskland.

 

The Special Edition is packed with lots of extra exclusive bonuses and goodies and will be a definite ""must-have"" for all LOTRO fans! Special edition contents and details:

45-days free subscription included – That's right, you get an extra couple of weeks free play compared to the standard edition!

Full game client on DVD disk

Hardback manual

7-day Buddy Code – give this to your friend and adventure in Middle-earth together!

Exclusive Figurine – A beautifully crafted miniature mithril figure for your display cabinet

Special Edition In Game Item - Cloak of the Peace-keeper, which gives you +2 Peace Morale Regeneration

Collectors parchment map of Angmar – Use it to navigate your way through the world or frame it as a gorgeous art piece

Special Edition "making of" DVD, additional interviews, movies, exclusive game art, etc. - Get your hands on never-before-seen assets

Recommended Retail Price: £49.99 / €69.99

 

We present you the incredibly sought after and extremely rare Collectors' Edition. There will only be 5,000 of these manufactured and each one will be serialized with their own, unique identifying number! Each of these stunning boxes will contain some extremely rare extras, including a lifetime subscription to Lord of the Rings Online: Shadow of Angmar. Collectors' Edition contents and details:

Includes all items contained within the Special Edition PLUS:

  Unique Collectors' box, individually numbered

  Only 5,000 units to be produced

  Lifetime subscription to the game included – you will never have to pay a monthly subscription!

  Wax-sealed letter from Jeffrey Steefel, Executive Producer of LOTRO

  Lifetime Member certificate – Official record of your Founder membership

  Lord of the Rings Online leather wristband, impressed in Elvish

  Exclusive in-game item - Cloak of Easeful Thought, which gives you +2 Peace Morale Regeneration

  Prima Hint Booklet

  The chance to win a trip to Turbine or one of nine Microsoft Zunes. For more information please visit the Golden Ticket webpage at http://www.lotro-europe.com/goldenticket/

  Full game client on DVD disk

  Recommended Retail Price: £179.99 / €249.99

Lenke til kommentar

Bah! vært igjennom alle spillbutikker i oslo by... ingen selger det.... selv om det står og glinser bakom fyren i kassa.... jeg vil ha det nååååååå :(

 

Møkk at norge blir nedtråkket og utestengt...

Som fyren sa på spaceworld..... EA ser mener ikke at skandinavia er en del av Europa.... :thumbdown:

 

Så da er det utsatt til i morgen... altså 27April....

Lenke til kommentar

Jeg ser at enkelte nettbutikker selger "pre order" enda.. Kan dette stemme? Hvis det står forhåndsbestill på sidene deres og du kjøper, også kommer det en "vanlig" utgave i posten. Mao, du får ikke muligheten til å kjøpe lifetime. Da ville jeg følt meg litt snytt.

 

Jeg skjønner at lifetime ikke er inkludert, men når du pre-order så skal du jo ha muligheten til å kjøpe lifetime. Zailor f.eks. selger jo i følge dem selv pre-order enda.

 

Noen som kan bekrefte?

Lenke til kommentar
Noen som har noen flere bilder å vise frem av Collectors Edition eller Special Edition?

8479250[/snapback]

 

Hardware.no klikker når jeg prøve å laste opp min 12mb zip fil med 18bilder er det vell :thumbdown:

 

Noen som har et sted de kan laste den opp eller noe?

Så kan jeg sende deg fila over msn eller noe sånt :)

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...