Gå til innhold

Lord of the Rings Online beta


Anbefalte innlegg

Det står 14 enda.. Men det er bare å velge LOTRO i lista, skrive inn key og det ordet som vises i vinduet..

 

Og vips, du har alt registrert din key..

Og kan da også skrive inn dine "Bonus Items Keys" hvis du har noen..

 

Denne "60MB" patch, som gjør BETA klienten om til retail klient er nå lagt ut..

Bare å åpne klienten, også begynner den å oppdatere..

 

Forferdelig trafikk nå da, så går uhorvelig sakte.. Codemasters har redusert båndbredden noe grusomt..

 

Når den er oppdatert, så kan du faktisk logge inn.. Og i teorien "spille" alt nå,

bare det er et lite problem.. Du vil se at listen med alle serverne, så er alle "nede"..

Som de seg hør og bør..

 

Snakkes om at de kanskje åpner de alt i morgen kveld! :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det kanskje denne du tenker på:

 

https://cogaccounts.codemasters.com/

 

Ser foresten at Codemasters har lagt til LOTRO på rullegardinmenyen for å opprette ny "subscription". Noen som vet om det gjelder Retail eller Pre-order?

8369305[/snapback]

 

Som jeg prøvde å si.. Begge

 

Kan registrere Early Access der nå.. Og retail senere..

 

Når jeg registerte min.. Så har jeg fått en link under min Early Access subscription, som sier "Add full product key"

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar
Hvor har folk tenkt til å spille her da? hvilken server?^^

 

Jeg kommer nok til å spille på Laurelin[RP]

8369953[/snapback]

 

Samme her..

Kingshipet valgte den servern.. Da blir det vell den da..

 

Man Champion

8370068[/snapback]

 

Klassen og rase har jeg enda ikke bestemt faktisk, jeg har jo spilt igjennom alle alve oppdragene da så det vil jo være en quick start for meg å starte som en.

høre Ministriel var ganske kult

Lenke til kommentar
Hvor har folk tenkt til å spille her da? hvilken server?^^

 

Jeg kommer nok til å spille på Laurelin[RP]

8369953[/snapback]

 

Samme her..

Kingshipet valgte den servern.. Da blir det vell den da..

 

Man Champion

8370068[/snapback]

 

Du vil spille på en rollespillserver kun fordi at andre skal?

 

Husk å sjekke reglene også da... ;)

Lenke til kommentar

Syns de reglene er passende jeg, da slipper stort sett små drittunger som spamer i ooc om piss og møkk som ikke intereserer andre(ja! jeg vet ignore er der)

 

og en ting til er jo at man må jo faktisk være litt kreativ for å komme med et navn, på normal servere som jeg kjenner dem heter jo folk ting som Aragorn123 el eller med dobbel bokstav....latterlig etter min mening^^ skal man spille et spill RPG spill så kan man kalle seg noe annet en "Traktorn" feks.

 

Reglene er bra imo.

Lenke til kommentar

Jeg har et par spørsmål jeg håper noen snille mennesker kan svare meg på. Har ikke lest noe særlig om spillet, så beklager hvis det er veldig "dumme" spørsmål.

 

Hvordan fungerer PvP i dette spillet? Jeg har spilt litt WoW, og var ikke fornøyd med å kunne bli slakta av folk som var 50 levler over meg. (Var dum nok til å velge en PvP-server da, uten å vite helt hva det var.) Jeg vet man ikke kan spille som fienden hele tiden, men kan man risikere å bli drept når som helst pga monsterplay? Eller er det mer rollespill, slik at man kan utforske verdenen og gjøre quests, og heller velge når man vil delta i PvP?

 

Eller er det rett og slett PvE, PvP og RP-servere (eller lignende) man kan velge i dette spillet også? ;)

 

Og til slutt... Jeg elsker spill der jeg kan utforske steder, fullføre oppgaver / quests, leve meg litt inn i det (tenk utforskende PvE i WoW, f.eks), og å spille sammen med andre (men uten at jeg MÅ spille sammen med andre hele tiden for å klare spillet). Elsker også fantasy, og er fan av både LotR-bøkene og filmene. Kan dette være et spill for meg? Det høres sånn ut, men er greit å høre med noen andre først :D

Lenke til kommentar
Jeg har et par spørsmål jeg håper noen snille mennesker kan svare meg på. Har ikke lest noe særlig om spillet, så beklager hvis det er veldig "dumme" spørsmål.

 

Hvordan fungerer PvP i dette spillet? Jeg har spilt litt WoW, og var ikke fornøyd med å kunne bli slakta av folk som var 50 levler over meg. (Var dum nok til å velge en PvP-server da, uten å vite helt hva det var.) Jeg vet man ikke kan spille som fienden hele tiden, men kan man risikere å bli drept når som helst pga monsterplay? Eller er det mer rollespill, slik at man kan utforske verdenen og gjøre quests, og heller velge når man vil delta i PvP?

 

Eller er det rett og slett PvE, PvP og RP-servere (eller lignende) man kan velge i dette spillet også? ;)

 

Og til slutt... Jeg elsker spill der jeg kan utforske steder, fullføre oppgaver / quests, leve meg litt inn i det (tenk utforskende PvE i WoW, f.eks), og å spille sammen med andre (men uten at jeg MÅ spille sammen med andre hele tiden for å klare spillet). Elsker også fantasy, og er fan av både LotR-bøkene og filmene. Kan dette være et spill for meg? Det høres sånn ut, men er greit å høre med noen andre først :D

8377795[/snapback]

 

Spillet er veldig "solo" basert, for de som ønsker det.. Utviklerne, har tenkt veldig på å gjøre det mulig å spille hele spillet solo hvis det er ønsket.. Samt mange episke quest for grupper og kingships (guilds)..

 

Det er ingen PvP server, sånn som PvP er i WoW.. Du kan entre et PvP område, et svært område hvor du går inn som et "monster", eller din egen character hvis du er level 40+.. Det er masse quest, og mye å gjøre der.. Vanskelig, og klarer ikke å forklare det.. Hvert fall ikke som i WoW, og ingen mulighet for å måke ned andre spillere bare sånn uten videre..

 

Exploring er vell spillet aller sterkeste side, det krever mye utforsking, og det er så mange nydelige steder fra bøkene du kan besøke..

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar

Takk for svar! :)

 

Det høres i hvert fall ut som noe for meg. Jeg vil vente med spilling til eksamener er overstått, og da har det vel kommet ut ganske mye mer informasjon, regner jeg med. Er vel ikke helt umulig at jeg hopper over til dette fra WoW til sommeren ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...