Gå til innhold

Lord of the Rings Online beta


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mulig det var amerikanske beta du fikk? For jeg tror den er ganske stengt nå.

8289507[/snapback]

 

 

aaah dritt :| hvor får man tak i Europabeta da? ^^

8289525[/snapback]

 

Følg med på CVG.. De gir ut hele tiden

8289604[/snapback]

 

 

okey, for jeg trenger vel bare en ny key. har installert spillet fra før.

Lenke til kommentar
Bra spill dette, men er det en måte å få en prikk eller et merke på kartet som viser hvor du skal gå? Bruker over halvparten av tiden på quest til å leite meg fram...

8290452[/snapback]

 

 

Er det ikke det som er meninga da? Er det ikke kjipt å få en rød tråd du kan følge slavisk gjennom hele spillet?

 

Les questen ordentlig så skal den inneholde nok ledetråder slik at du skal kunne finne frem. Og vet du ikke hvor det er, så "explore" litt....

Lenke til kommentar

Har innstallert betaen på min pc nå og alt fungerer utmerket men på min samboers pc kommer det opp en feil når man trykker på oppstartsikonet.

 

Feilen er som følger:

 

"Application has generated an exception that could not be handled.

 

Process id=0xddc (3548), Thread id=0xdd8 (3544)

 

Click ok to terminate the appliction

Click cancel to debug the application"

 

Kommer ikke videre verken ved å trykke ok eller avslutt. Får opp en ny feilmelding ved å trykke på avslutt

 

Noen som har fikk dette problemet og/eller har ide om hvordan man får løst det?

Lenke til kommentar
jeg har fått en beta key av gamespy elns, også skulle jeg logge inn og teste spillet. menne det står at alle serverne er Closed? hva er dette forno tull? fikk jo beta key for 2-4 dager siden..

8289362[/snapback]

 

Hvis du leser det som står under server listen:

 

"We are very proud to announce that all servers are now open for our Pre-order customers!

 

Open Beta begins on April 6th for everyone else"

Lenke til kommentar

Hei

 

Fikk tips ifra en ansatt i codemaster. Og det funka mye bedre. Og direkte lag var det nok ikke. De har hatt problemer etter siste patch at det er ganske så umulig å bevege seg. Men som sagt så funka det mye bedre nå:)

 

Fosse

Ps! Var aldrig noe problem å snakke med folk, trade eller mail.

Endret av fossegrimen
Lenke til kommentar

Jeg har alt bestilt en Collectors Edition, og har en Early Access Key :!:

 

Ble en tragisk avslutting på BETA'en for meg..

Har vært med siden closed BETA og alt.. Også ender jeg opp med å falle ned i elva ved Rivendell der.. Nedi fossen.. Så jeg brukte den siste tiden på å kave rundt nedi der, til jeg slutt fant ut at det ikke var noen vei ut :(

Mens jeg leser at alle har kost seg, og vært vitne til tidens beste BETA slutt :(

Lenke til kommentar

Kan noen fortelle meg litt om questene og quest-systemet? Er det spennende og innviklende questchains som tar deg med fra ene siden av verden til den andre, der du til slutt må drepe en fryktinngjytende drage?

 

....Eller er det bare gå hit og drep 10 villsvin?

Lenke til kommentar
Kan noen fortelle meg litt om questene og quest-systemet? Er det spennende og innviklende questchains som tar deg med fra ene siden av verden til den andre, der du til slutt må drepe en fryktinngjytende drage?

 

....Eller er det bare gå hit og drep 10 villsvin?

8340625[/snapback]

 

Litt forskjellig. Du har både story-quests og "oppfyllings-quests." Tror ikke det er så mange drager i spillet enda, men det kan jo komme etterhvert.

 

Edit: Oppfyllings quest kan være alt fra å begrave noen folk til å drepe monster eller finne folk. Veldig mange quest du kan ta.

Endret av lago
Lenke til kommentar

Drager tviler jeg veeeldig sterkt på at vi får se ;)

 

Ettersom drager var ekstremt sjeldne i Midgard og den siste (det sies så) Balrogen døde pga Gandalv.

Men det er jo en del "skygger i mørket" i Midgard som kan ligne på drager, men de lyser ikke opp og spruter ikke flammer ;)

Lenke til kommentar

Du skal nok se at det vil være minst én drage, eller to, i spillet. Turbine har lansert både concept art og in-game bilder av hvertfall én drage.

 

Litt mye å forvente kanskje at de ikke vil ta seg noen friheter.

 

Smaug var den siste av Uruloki'ene, men det var fortsatt mindre Cold Drakes (drager uten evnen til å sette fyr på ting) igjen.

Det sies heller ikke at Balrogen i Moria var DEN siste, men en av de siste hvertfall. Så det er rom for at Turbine vekker til live en Balrog en eller annen plass i Middle-Earth, men klart det ville vært idiotisk om også denne befant seg i Moria.

Endret av Shivan
Lenke til kommentar
Drager tviler jeg veeeldig sterkt på at vi får se ;)

 

Ettersom drager var ekstremt sjeldne i Midgard og den siste (det sies så) Balrogen døde pga Gandalv.

Men det er jo en del "skygger i mørket" i Midgard som kan ligne på drager, men de lyser ikke opp og spruter ikke flammer ;)

8340794[/snapback]

 

Balrogen er jo ingen drage.. Hvert fall ikke sånn direkte..

 

Når "The Mines of Moria" blir åpnet i spillet så vil vi nok få se mangt en grusom skapning.. Mulig også en Balrog (dog da en annen enn den Gandalf drepte, siden den er død, eller kanskje vi møter den "før" fellowshipet har vært i Moria.. Hvem vet)

Det fantes flere Balroger i Middle-Earth i sinn tid.. Kan godt være flere gjemt i Middle-Earths dype mørke plasser..

 

Gandalf sier også "There are older and fouler things than Orcs, in the deep places of the World"

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...