Gå til innhold

Lord of the Rings Online beta


Anbefalte innlegg

Hvor stor er verdenen? Er det hele Midgard? Siden spillet heter Shadows of Angmar vil jeg tro at Arnor og de nordre landene er med. Kan noen legge ut ettscreen av mappet?

 

Er det instancing? Er det slik som i Guild Wars at nesten hele spillet foregår i instances?

8084158[/snapback]

 

Foreløpig er det bare Eridaor vi kan spille i, men det er planlagt expansion packs med de andre landområdene helt til du får hele midgard. Det er bare 10-20 % av spillet som er instance, det er altså for det meste åpent for alle.

 

Edit: her er bildet av de områdene man kan spille i:

 

 

post-96474-1173118644_thumb.jpg

8084632[/snapback]

 

 

Er ikke dette området litt lite? Virker slikt ihvertfall

8219260[/snapback]

 

Lite vil jeg ikke si.. Føles like stort som WoW.. Tilsvarer vell noe rundt 70-80% av WoW sin "størrelse"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er nok mindre enn som så. Er vel under halvparten av WoW sitt område. Men til gjengjeld er alt veldig detaljert og bra laget.

8220016[/snapback]

 

Nei, leste en offisiell måling på det der.. Og mindre en 50% var det hvert fall ikke..

Hvert fall ikke under 60%.. Om det var sammenlignet med WoW release, eller med TBC vet jeg ikke helt..

Lenke til kommentar
Er det noen som har problem med å komme seg inn på spillet nå eller? :dontgetit:

8222283[/snapback]

 

Northmore skulle visst bli tatt ned i 30min eller no for en liten fiks

8222344[/snapback]

Har et annet problem jeg, kommer meg ikke lenger enn til Connection Successfull! Logging in, please wait... Tror det er flere som har samme problem: http://community.codemasters.com/forum/sho...ad.php?t=167895

 

Noen som har samme problem?

Endret av Enhuine
Lenke til kommentar
lurer på en ting:

de sier at founder members skal få tilgang til beta den 30. mars men hvordan kan de vite hvem som er founder members når vi ikke kan registrere det før den 12. april?

8222633[/snapback]

 

30mars er US.. 14April er EU..

Og det er jo ikke "founders members" som får det..

De som har en "Early Access Key" som kan spille fra 14 April - release, og få character(e) overført

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar

de kaller det jo founders..

 

"Open Beta: Guaranteed access provides Founders the first opportunity to create a character and enter Middle-earth currently planned for March 30, 2007"

 

...nå er jo dette for usa da.

 

vet ikke hvor jeg så det men så noen (norske) som skrev at vi kom inn i beta den 30. mars.

kobla automatisk over til å tro at vi fikk komme inn den 30. når jeg leste det>.<

hehe visste egentlig at det er 14. april.

Lenke til kommentar

USA kjører jo "Open BETA" og mulighet for overføring av character fra Open beta til fullversjonen den 24April..

 

Idiotisk syntes jeg.. Alt for tidlig, kan skje mye rart på så lang tid, som kan gi de som spiller i Open beta drastiske fordeler eller ulemper til release og sånt..

Og de kan ikke wipe, siden de har jo betalt for detta, og får å kunne overføre til fullversjonen den 24.. Dessuten har de en level cap på 15..

 

EU starter den 14april, ikke noen open beta.. men benytter seg av fullversjonen, beta slutter den 8april.. Og vi har ingen level cap eller noe.. Foretrekker heller det jeg da :)

Lenke til kommentar

Du kan jo alltids bestille "Pre-Order Bonus Pack" fra Codemasters sin egen E-Store..

Koster bare £5, og da får du en til sendt en "Early Access Key" og en "Founders Program Key" via e-mail..

 

Du lese mer om "Founders Program" på E-Store..

 

Early Access er en kode, som du simpelthen registrer på din Codemasters account,

og du har tilgang til spillet 10dager før release.. Starter Lørdag den 14 April..

 

Da har du tilgang til spillet frem til 24 April (offisiell release) pluss et par dager til antagelig..

Du spiller da faktisk i fullversjonen av spillet, det er ikke BETA lengre..

Bare de som har "Pre-Order Bonus" får lov til å starte 10dager på forhånd..

 

Og hvis du da etterpå ønsker å kjøpe selve spillet, får du de £5 du betalte for "Pre-Order Bonus Pack" avslag av prisen på selve spillet.. Du får altså en discount key når du bestiller.. Dog er det vell ikke lønnsomt med tanke på moms og frakt til Norge..

Likså greit å bare gå på Spaceworld eller noe å kjøpe den 24 April, hvis du ønsker å fortsette å spille..

 

Geniale er jo også, at hvis du da registrerer "retail key" som du får ved kjøp av selve spillet (Standard, Special eller Collector's Edition).. Hvis du registrer den på samme Codemaster Account som du registrerte "Early Access Key" på, blir personen(e) du spilte med under de 10dagene blir overført til din "fullversjon"..

 

Founders Program gir deg muligheten til å betale en 6måneds subscription til en redusert pris, eller lifetime (altså en engangs sum, og aldri mer månedlig kostnader etterpå).. Men du må benytte deg av dette tilbudet før den 24 April..

Altså, du setter opp en subscription på din "Early Access Account", som da senere vil bli overført når du registrerer retail key på samme accounten som du har "early access"

Lenke til kommentar

Kan hende flere har spurt her, men orker ikke skumme gjennom 12 sider.

 

Fikk meg betakey gjennom fileplanet, og laget meg en account til Codemaster som var obligatorisk. Når jeg skulle logge meg inn på LOTRO måtte jeg visstnok ha en Turbine account, og laget en der, men da jeg skrev inn denne betakeyen jeg fikk fra fileplanet viste den seg å ikke være gyldig... Noen som vet hva som skjer her?

Lenke til kommentar
Kan hende flere har spurt her, men orker ikke skumme gjennom 12 sider.

 

Fikk meg betakey gjennom fileplanet, og laget meg en account til Codemaster som var obligatorisk. Når jeg skulle logge meg inn på LOTRO måtte jeg visstnok ha en Turbine account, og laget en der, men da jeg skrev inn denne betakeyen jeg fikk fra fileplanet viste den seg å ikke være gyldig... Noen som vet hva som skjer her?

8241035[/snapback]

 

Du må registrere koden hos Codemaster, hvis du fikk EU key.. Hos Turbine hvis du fikk US key.. Regner med at Fileplanet deler ut både EU- og US keys..

Kan også hende at du har lastet ned US client, når du har fått EU key eller omvendt også..

 

Mange som har rotet veldig med det der.. Tror også at US beta er sperret for folk uten for "US - områder.. Dog er jeg ikke helt sikker..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...