Gå til innhold

Neverwinter Nights 2 gamere?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Jeg spiller. men kan ikke spille online. :)

er ikke helt fornøyd though. ikke som tidene med baldurs gate 2

Endret av KRAFortune
Lenke til kommentar
Jeg spiller. men kan ikke spille online. av åpenbare grunner

mener du å si at du har pirat kopiert? :hmm:

anyways..ikke rart neverwinter nights er som tidene med baldurs gate, for etter at ungdommen har utviklet seg har også spill bransjen, samt, grafikk, spill opplevelse.

jeg føler at spill friheten i de nye rpg spillene har nådd ganske høyt, though ting som historie og gameplay har sunket lavere.

BTW: jeg snakker generelt, men ikke om alt

Endret av xitto
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

kan ikke være enig. jeg føler jeg hadde en mye større frihet i baldurs gate enn med neverwinter. og hvorfor er det så få hus man kan gå inn i! det irriterer meg. er jo ikke noe poeng å være thief lengre jo.

Endret av KRAFortune
Lenke til kommentar

Spiller neverwinter nights 2 og har kommet meg et stykke inn i Act 3. Synes spillet er helt fantastisk, men har et lite problem.

Plutselig er det ingen som følger etter partylederen. Når jeg har entret et nytt område og begynner å springe avgårde med lederen, står resten igjen uten å gjøre noe. De angriper heller ikke automatisk eller kaster spells i kamp. Jeg har ikke på puppet mode, og finner heller ikke noe annet som kan være galt.

Noen som har opplevd det samme? Fryktelig irriterende... :/

Lenke til kommentar

Det er en bug. Du kan få dem til å følge etter deg med å holde inne høyre museknapp, velge Broadcast Command og deretter Follow. Du kan også bruke kommandoene ved å trykke på V, hvor du får opp en meny med forskjellige emotes og kommandoer.

V+E+E = Follow Me

V+W+E = Attack

Endret av andir
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...