Marzo Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Kom over denne på et annet forum. Virkelig ingen som har postet dette tidligere her? Uansett, en bonde i Portugal som har handlet seg et lite forlatt småbruk. I et skogholdt på eiendommen kommer han over en bygning og innholdet taler for seg selv: http://www.mazda-ogn.org/forum/viewtopic.php?t=6829 Snakk om å finne gull. Mange meget skjeldne biler der... Lenke til kommentar
ZlaleX Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) Helt sykt det der jo :O Lurer på hvor mye han ender opp med etter salget Edit: Skal slutte på skolen nå jeg. Finne fram lommelykta og en slegge, så skal jeg lete etter låver Endret 10. februar 2007 av ZlaleX Lenke til kommentar
abrj Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Jøss, kjempemorsomt for han fyren da. Hvis han har kjøpt gården på rot med alt som står der, kan ikke selger si noe heller. Lenke til kommentar
selveste Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 hei linken virker ikke,å jeg har søkt på nettet menn finner ikke noe om dette er det noen som har en link som funker Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 hei linken virker ikke,å jeg har søkt på nettet menn finner ikke noe om dette er det noen som har en link som funker Kan jo ha noe med at du gjenoppliver en 1år gammel tråd ? Lenke til kommentar
selveste Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 hei linken virker ikke,å jeg har søkt på nettet menn finner ikke noe om dette er det noen som har en link som funker Kan jo ha noe med at du gjenoppliver en 1år gammel tråd ? det er jeg fullt klar over;-) men det kan vel være mulig å finne noe om dette nå også! tror du ikke;-) Lenke til kommentar
nlight Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 http://mazda-ogn.org/phpBB3/viewtopic.php?f=3&t=6829 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå