Thewiz Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Aprilia RS (kanskje fordi jeg har en ) Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2007 Men vær så snild å ikke la dette bli en tråd der de med større sykler skryter av det , og de som ikke liker r sykler skriver hvor teit det er . det kalles Spamming btw Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Hold dere til topicen om mopeder, noen poster slettet. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 1) Rieju RS2 Matrix (hadde en før =p) 2) Yamaha TZR 3) Aprilia RS / Derbi GPR Synes ikke RS og GPR er SÅ fine i 50 cc, men i 125-klassen er disse klart 1 og 2 Har RS 125 atm. Lenke til kommentar
gpr_racing Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 corge: Høyrd om trim? Går faktisk ann å gjøre noko med effekten, slik at det er mye råere med R-moped. Gamleste GPR modellen med Ducati hekk: Klart nydligst, spesielt hekken. Derbi motorer er mye sterkere enn Am6 motorene. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2007 corge: Høyrd om trim? Går faktisk ann å gjøre noko med effekten, slik at det er mye råere med R-moped. Gamleste GPR modellen med Ducati hekk: Klart nydligst, spesielt hekken. Derbi motorer er mye sterkere enn Am6 motorene. 8060262[/snapback] er pene de ja, men derbi motorer er vel ikke så mye sterkere en AM6 egentlig da , veiva tåler 2k mer og girkassa har et annet system som somme synst er bedre , thats all Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Aprilia RS så absolut. Den skal jeg få meg om ca et år Lenke til kommentar
corge Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 corge: Høyrd om trim? Går faktisk ann å gjøre noko med effekten, slik at det er mye råere med R-moped. Gamleste GPR modellen med Ducati hekk: Klart nydligst, spesielt hekken. Derbi motorer er mye sterkere enn Am6 motorene. 8060262[/snapback] Haha. Ok, kom med denne "råe" R-mopeden din, så kan vi kappkjøre - meg mot deg med min GSX-R 1000, så skal du få se hvor "rå" den er. Uansett hva du gjør med den greien går den aldri noe fort. Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Rieju RS2 syns jeg er den fineste racing mopeden Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2007 corge: Høyrd om trim? Går faktisk ann å gjøre noko med effekten, slik at det er mye råere med R-moped. Gamleste GPR modellen med Ducati hekk: Klart nydligst, spesielt hekken. Derbi motorer er mye sterkere enn Am6 motorene. 8060262[/snapback] Haha. Ok, kom med denne "råe" R-mopeden din, så kan vi kappkjøre - meg mot deg med min GSX-R 1000, så skal du få se hvor "rå" den er. Uansett hva du gjør med den greien går den aldri noe fort. 8066509[/snapback] starter å bli seriøst lei den skrytinga av den dere super duper GSXen din, vi du så har en sann sykkel , så er du vel i tilfelde over 21 år (med mindre den er plombert ned, og da går den ræva) . og vist du er 21 år så kan du kansje slutte å oppføre deg som en fjortiss å komme deg så langt ut av en moped tråd som mulig! Lenke til kommentar
Mutrib Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Mine 3 på topp: 1. Aprilia rs 2. Yamaha TZR 3. Derbi GPR Racing Lenke til kommentar
corge Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 starter å bli seriøst lei den skrytinga av den dere super duper GSXen din, vi du så har en sann sykkel , så er du vel i tilfelde over 21 år (med mindre den er plombert ned, og da går den ræva) . og vist du er 21 år så kan du kansje slutte å oppføre deg som en fjortiss å komme deg så langt ut av en moped tråd som mulig! 8066921[/snapback] Synes jeg har forklart meg godt nok om hvorfor jeg skriver her i det heletatt. Men hva i alle dager er det du snakker om at du blir lei av å høre om GSX-Ren min? Haha. Jeg har nevnt den to ganger - og ene gangen er forresten fjernet av moderator. Hva med å si sannheten? At du synes du er lei av å høre at R-mopeder er latterlige? Til tross for at du sier selv at du kommer til å le av R-mopeder når du får deg skikkelig R-sykkel en gang. Hvordan du som selv impliserer at R-mopeder er latterlige kan starte en thread om hvilken av dem som er mest kul synes jeg er helt utrolig. Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Jeg kjører crosser, jeg og syns kansje at mopeder går litt tregt... Men jeg kommer ikke her og whiner om det! Jeg skriver hva sykkel jeg syns er finest og ferdig med det, finn deg en tråd om større motorsykler corge... Endret 4. mars 2007 av mhbakke Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 starter å bli seriøst lei den skrytinga av den dere super duper GSXen din, vi du så har en sann sykkel , så er du vel i tilfelde over 21 år (med mindre den er plombert ned, og da går den ræva) . og vist du er 21 år så kan du kansje slutte å oppføre deg som en fjortiss å komme deg så langt ut av en moped tråd som mulig! 8066921[/snapback] Synes jeg har forklart meg godt nok om hvorfor jeg skriver her i det heletatt. Men hva i alle dager er det du snakker om at du blir lei av å høre om GSX-Ren min? Haha. Jeg har nevnt den to ganger - og ene gangen er forresten fjernet av moderator. Hva med å si sannheten? At du synes du er lei av å høre at R-mopeder er latterlige? Til tross for at du sier selv at du kommer til å le av R-mopeder når du får deg skikkelig R-sykkel en gang. Hvordan du som selv impliserer at R-mopeder er latterlige kan starte en thread om hvilken av dem som er mest kul synes jeg er helt utrolig. 8074523[/snapback] Nei men du skjønner vel det at her prates det om mopeder, og at når du er 15-16 år og nettop har fått din første moped så synes du den ser bra ut, går bra osv selv om du VET at du kommer til å le av den ved en senere anledning. Og ja, jeg er enig i Evil Duck om at du skryter litt vel mye av Gixxern din. Trenger i alle fall ikke skryte om den i denne topicen, mkai? Lenke til kommentar
EmilO Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Min mening er at TZR er den feteste i mopedklassen Lenke til kommentar
corge Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Nei men du skjønner vel det at her prates det om mopeder, og at når du er 15-16 år og nettop har fått din første moped så synes du den ser bra ut, går bra osv selv om du VET at du kommer til å le av den ved en senere anledning. Og ja, jeg er enig i Evil Duck om at du skryter litt vel mye av Gixxern din. Trenger i alle fall ikke skryte om den i denne topicen, mkai? 8074964[/snapback] Jeg snakker 100% om emnet tråden handler om - tråden er om hvilken "R-moped" som er mest tøff/kul. Jeg prøver å påpeke at INGEN R-moped er kul. Det er dog ikke noe gale med en moped i seg selv, det er kun disse "racing"-mopedene som er ille, de latterliggjør alt motorsport står for og bør fjernes. Beklager så meget at du er opphisset over at jeg nevner GSX-Ren min som sarkasme mot disse fantastiske pseudo-racing-syklene dere maser om, jeg forstår godt at det ikke er bra for dere på 15-16 år å høre om slike voldsomme kjøretøy og at dere foretrekker å leve i en verden der ting har en toppfart på 45 km/h. (Å gud, nå glemte jeg jo at de kan trimmes.) Jeg ville kanskje gjort det samme (dersom jeg hadde giddet) om en tråd "Hvilken elektrobil er mest kul?", der "elektrobil" er av typen som går i 5 km/h, men ser ut som en 1:2 versjon av fullblods Formula Lightning. Lenke til kommentar
Dr.Me Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 1.Nye Aprilia RS 50 2.Derbi GPR 3.Rijeu RS2 Hvis du har en tung sykkel hvorfor gidder du å henge her inne da? Her er det flest moped/125 ccm folk, fordi resten av de med tung sykkel "henger" på bike eller på mc-forumet. Vis du har så mye i mot racing mopeder hvorfor skrive i denne tråden da? Hvorfor melder du deg ikke inn i mopedportalen? Der er det mange som skriver om sykkelen sin, tenk hvor kul du hadde vært der inne Hadde jo vært konge der du. Alle andre der er jo noen taper i forhold til deg. Der inne er det jo BARE 50/125 ccm, og INGEN 1000 ccm. Tenk. Deg alene på toppen BTW: Hadde jeg hatt en GSX-R 1000 i garasjen hadde ikke jeg brydd meg om å sitte foran pcen engang Lenke til kommentar
666tomd Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 jeg ville hatt Derbi GPR Racing mange av dei andere va ikke fine Lenke til kommentar
Prey Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Nei men du skjønner vel det at her prates det om mopeder, og at når du er 15-16 år og nettop har fått din første moped så synes du den ser bra ut, går bra osv selv om du VET at du kommer til å le av den ved en senere anledning. Og ja, jeg er enig i Evil Duck om at du skryter litt vel mye av Gixxern din. Trenger i alle fall ikke skryte om den i denne topicen, mkai? 8074964[/snapback] Beklager så meget at du er opphisset over at jeg nevner GSX-Ren min som sarkasme mot disse fantastiske pseudo-racing-syklene dere maser om, jeg forstår godt at det ikke er bra for dere på 15-16 år å høre om slike voldsomme kjøretøy og at dere foretrekker å leve i en verden der ting har en toppfart på 45 km/h. (Å gud, nå glemte jeg jo at de kan trimmes.) _VI ER IKKE GAMLE NOK TIL Å KJØRE MER ENN 50CC_ (kunne selvfølgelig tatt 125cc men ikke alle har råd til det) Og så kommer du med den store, svære 1000cc'en din som du er så stolt av og ser ned på de som er yngre enn deg som, som jeg sa over, ikke er gamle nok til å kjøre mer enn 50cc, og ikke har råd til 125cc! Dette er en tråd der vi skal snakke om _mopeder_ IKKE om de store, svære 1000cc'ene våre. Så enten er du bare en idiot som liker å se ned på folk som er yngre enn deg, eller så har du bare veldig lite å gjøre. Mvh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå