Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvliken racing moped ville du helst hat ?

Evil-Duck

Anbefalte innlegg

Lurer på hvilken topp 3 racing moped du helst ville hatt

her har dere bilder og navn på de forskjellige racing mopedene som er på markede i dag( si fra vist der er en jeg har glemt :) )

Derbi GPR Racing

post-97753-1171148050_thumb.jpg

Derbi GPR Replica

post-97753-1171148098_thumb.jpg

Rieju RS1

post-97753-1171148129_thumb.jpg

Rieju RS2

post-97753-1171148161_thumb.jpg

Yamaha TZR

post-97753-1171148230_thumb.jpg

Aprilia RS

post-97753-1171148316_thumb.jpg

Motorhispania RX

post-97753-1171148517_thumb.jpg

Derbi GPR 2001 modell

post-97753-1171154569_thumb.jpg

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

du har jo ikke skrevet din topp to/tre evil-duck.

1. er vell gpr racing 04 mod og nyere, ettersom du har slik selv (?)

og ettersom gpr 04 mod og nyere er veldig forskjellig fra 03 modeller og eldre så kunne det være et nytt alternativ?

Endret av griZZli
Lenke til kommentar
Fordi det ser fett ut

7980348[/snapback]

Det ser latterlig ut. Det er en kombinasjon av ytelse, ytelseorientert design og estetiske små styling-detaljer som gjør en ekte R-sykkel til det den er. En Formel 1-bil med 1.5 hester er ikke en racerbil lenger, og det er hverken kult eller tøft, det er noe en ler av - høylytt.

Det å lage en MOPED som ser ut som en skikkelig R-sykkel men knapt går i 45 km/h er noe av det mest teite jeg har hørt. Jeg får helt fnatt hver gang jeg ser en slik på veien. Og det gjør ikke saken noe bedre om du trimmer den aldri så mye, den vil aldri gå noe fort.

Om dere ikke er gammel nok til å kjøre skikkelig R-sykkel enda så er jo det kjipt og det er noe dritt å vente, men dere vil sikkert le av "R-mopeder" når dere får dere skikkelig R-sykkel en gang dere også.

Lenke til kommentar
Fordi det ser fett ut

7980348[/snapback]

Det ser latterlig ut. Det er en kombinasjon av ytelse, ytelseorientert design og estetiske små styling-detaljer som gjør en ekte R-sykkel til det den er. En Formel 1-bil med 1.5 hester er ikke en racerbil lenger, og det er hverken kult eller tøft, det er noe en ler av - høylytt.

Det å lage en MOPED som ser ut som en skikkelig R-sykkel men knapt går i 45 km/h er noe av det mest teite jeg har hørt. Jeg får helt fnatt hver gang jeg ser en slik på veien. Og det gjør ikke saken noe bedre om du trimmer den aldri så mye, den vil aldri gå noe fort.

Om dere ikke er gammel nok til å kjøre skikkelig R-sykkel enda så er jo det kjipt og det er noe dritt å vente, men dere vil sikkert le av "R-mopeder" når dere får dere skikkelig R-sykkel en gang dere også.

7982062[/snapback]

Ja den dagen jeg får meg en fin 600cc komme jeg nok til å le av alle mopeder/lettsykler men til jeg får meg det så kjører jeg rundt på plastraketten min som faktisk går rondt en 100km/t noe som er akkurat passe nå =)

Lenke til kommentar
Vi ser jo opp til dere med større sykkler, corge...  :ermm:

lol :tease:

7985406[/snapback]

Ser ikke helt hvordan du kan le av at jeg ler av R-mopeder - særlig ikke når du ikke lenger klarer å fortsette og argumentere for at de er så kul/tøff som du tidligere sa, og istedenfor drar frem pseudopersonlige bemerkninger som liksom skal småirritere meg eller noe sånt? :hmm:

Jeg tipper du også synes det er tøft med en bil som har en 1.6 liter motor der tre av fire sylindre fungerer, som i utgangspunktet skal yte 100 hester på clutch, men nå yter kanskje 40 på "bakhjulene", den er dog selvsagt FWD og har automatgir, men spiller det noen rolle? Selvsagt spiller ikke det noen rolle, ikke når denne bilen er stylet til å se ut som en rå JGTC-bil som har tatt for mye ecstasy og speed på én gang.

Om den såvidt går fremover, ikke er noe gøy å kjøre, lager utrolig latterlig "fart can"-lyd og er stort sett helt utrolig teit generelt sett gjør vel ikke dette noe? ;)

Det der kalles en "rice burner"-bil, og det er mange som synes det er latterlig, ikke bare jeg. En R-moped er akkurat det samme - den ser ut som den går som f*, men går knapt i det heletatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...