Evil-Duck Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) Lurer på hvilken topp 3 racing moped du helst ville hatt her har dere bilder og navn på de forskjellige racing mopedene som er på markede i dag( si fra vist der er en jeg har glemt ) Derbi GPR Racing Derbi GPR Replica Rieju RS1 Rieju RS2 Yamaha TZR Aprilia RS Motorhispania RX Derbi GPR 2001 modell Endret 11. februar 2007 av Evil-Duck Lenke til kommentar
NoEvo Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 du har glemt Motorhispania RX.. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2007 da var det fikset Lenke til kommentar
griZZli Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 jeg valgte TZR og var kjempe fornøyd. skulle jeg kjøpt en annen hadde det sikkert blitt gpr replica de er så syk fete, eller kanskje gpr nude om den teller, de er sykt god å kjøre. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2007 GPR Nude er vel ikke racing men TZR er kule de Lenke til kommentar
griZZli Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) du har jo ikke skrevet din topp to/tre evil-duck. 1. er vell gpr racing 04 mod og nyere, ettersom du har slik selv (?) og ettersom gpr 04 mod og nyere er veldig forskjellig fra 03 modeller og eldre så kunne det være et nytt alternativ? Endret 11. februar 2007 av griZZli Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) 1 GPR Racing 2 Aprilia RS 3 Yamaha TZR det de 3 jeg liker best av de synst ikke GPR replica er noe fin egentlig Ja kan sette opp gamle GPRen og Endret 11. februar 2007 av Evil-Duck Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Ville gjerne hatt TZR om igjen, om jeg hadde valget. R.I.P. min gamle <3 (forbanned være hæstkjerring som ikke kan å kjøre i rundkjøring) Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2007 da var GPR 2001 modell fikset Lenke til kommentar
Prey Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 1. Derbi GPR 2. Rieju RS2 3. Aprilia RS Lenke til kommentar
DennisDanielsen Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 1. Yamaha TZR 2. Derbi GPR 3. Rieju RS2 Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Hvis absolutt moped, 1. Rieju RS2 2. Aprilia RS 3. Yamaha TZR Lenke til kommentar
Loled Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Jeg kunne kansje tenkt meg en racing. Vis jeg kjøper en så blir det en MH RX 1. MH RX 2. Derbi GPR Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Jeg kunne tenkt meg en Derbi GPR, samme om den er ny eller gammel. Den nye ser litt plasic ut, mens den gamle har litt rar front. Har forresten Derbi GPR Som skal selges i mai. Intressert noen? Lenke til kommentar
corge Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Fordi det ser fett ut 7980348[/snapback] Det ser latterlig ut. Det er en kombinasjon av ytelse, ytelseorientert design og estetiske små styling-detaljer som gjør en ekte R-sykkel til det den er. En Formel 1-bil med 1.5 hester er ikke en racerbil lenger, og det er hverken kult eller tøft, det er noe en ler av - høylytt. Det å lage en MOPED som ser ut som en skikkelig R-sykkel men knapt går i 45 km/h er noe av det mest teite jeg har hørt. Jeg får helt fnatt hver gang jeg ser en slik på veien. Og det gjør ikke saken noe bedre om du trimmer den aldri så mye, den vil aldri gå noe fort. Om dere ikke er gammel nok til å kjøre skikkelig R-sykkel enda så er jo det kjipt og det er noe dritt å vente, men dere vil sikkert le av "R-mopeder" når dere får dere skikkelig R-sykkel en gang dere også. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2007 Fordi det ser fett ut 7980348[/snapback] Det ser latterlig ut. Det er en kombinasjon av ytelse, ytelseorientert design og estetiske små styling-detaljer som gjør en ekte R-sykkel til det den er. En Formel 1-bil med 1.5 hester er ikke en racerbil lenger, og det er hverken kult eller tøft, det er noe en ler av - høylytt. Det å lage en MOPED som ser ut som en skikkelig R-sykkel men knapt går i 45 km/h er noe av det mest teite jeg har hørt. Jeg får helt fnatt hver gang jeg ser en slik på veien. Og det gjør ikke saken noe bedre om du trimmer den aldri så mye, den vil aldri gå noe fort. Om dere ikke er gammel nok til å kjøre skikkelig R-sykkel enda så er jo det kjipt og det er noe dritt å vente, men dere vil sikkert le av "R-mopeder" når dere får dere skikkelig R-sykkel en gang dere også. 7982062[/snapback] Ja den dagen jeg får meg en fin 600cc komme jeg nok til å le av alle mopeder/lettsykler men til jeg får meg det så kjører jeg rundt på plastraketten min som faktisk går rondt en 100km/t noe som er akkurat passe nå =) Lenke til kommentar
corge Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Vi ser jo opp til dere med større sykkler, corge... lol 7985406[/snapback] Ser ikke helt hvordan du kan le av at jeg ler av R-mopeder - særlig ikke når du ikke lenger klarer å fortsette og argumentere for at de er så kul/tøff som du tidligere sa, og istedenfor drar frem pseudopersonlige bemerkninger som liksom skal småirritere meg eller noe sånt? Jeg tipper du også synes det er tøft med en bil som har en 1.6 liter motor der tre av fire sylindre fungerer, som i utgangspunktet skal yte 100 hester på clutch, men nå yter kanskje 40 på "bakhjulene", den er dog selvsagt FWD og har automatgir, men spiller det noen rolle? Selvsagt spiller ikke det noen rolle, ikke når denne bilen er stylet til å se ut som en rå JGTC-bil som har tatt for mye ecstasy og speed på én gang. Om den såvidt går fremover, ikke er noe gøy å kjøre, lager utrolig latterlig "fart can"-lyd og er stort sett helt utrolig teit generelt sett gjør vel ikke dette noe? Det der kalles en "rice burner"-bil, og det er mange som synes det er latterlig, ikke bare jeg. En R-moped er akkurat det samme - den ser ut som den går som f*, men går knapt i det heletatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå