Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Mp3-spiller til 2-3000,-

Gjest Slettet+1234

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+1234

Skal invistere i MP3-spiller til min Opel Vectra 1997-modell, men er litt usikker på hvilken jeg skal velge. Skal bare ha spiller i første omgang, men vil ha en som jeg kan ha til fremtidige kjøp av ytterliggere anlegg.

Har sett for meg et budsjett på 2-3000,- men er åpen for anbefalinger i andre prisklasser også. Har kikket en del på Pioneer DEH-P5900MP, og lurer derfor på om noen har erfaringer med denne spilleren? :thumbdown::thumbup:

Har multifunksjonsratt, men er litt usikker på om det er mulig å bruke desse knappene på andre spillere enn bilens orginale? Noen som vet dette? :hmm:

Takker for alle svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+1234

Takker for alle forslag.. Har kiket litt rundt på nettet nå på ulike spillere.. Det som jeg tror er mest aktuelt er Kenwood eller Pioneer.. Har forstått det slik at Pioneer har flere spillere som kan kobles opp mot knappene på multifunksjonsratt?

Lenke til kommentar

En pioneer DEH-P5900MP sammen med DENNEdenne adapteren vil nok gjøre susen. Dessuten kan man velge farge på lyset på spilleren så den matcher det som er i bilen.

Kjøpte forresten DEH-P5900MP i sverige på fredag, skal montere den i morgen.. Blir deilig å kaste kassetspilleren.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1234
En pioneer DEH-P5900MP  sammen med DENNEdenne adapteren vil nok gjøre susen. Dessuten kan man velge farge på lyset på spilleren så den matcher det som er i bilen.

Kjøpte forresten DEH-P5900MP i sverige på fredag, skal montere den i morgen.. Blir deilig å kaste kassetspilleren.

7924316[/snapback]

Vet du prisen på dette adapteret?

Kom gjerne med tilbakemeldinger etter du har testet spilleren.. ;)

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...