danjohan Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Hva er vitsen? Kjøpte meg en i sta.. T25426 1/0Ga x1 input 1/0Gax1 output. w/ Voltage Meter... Hva er egentlig vitsen? Tenkte etterpå "hvorfor kjøpte jeg den?" hehe... Er ikke en slaks sikring vel? Lenke til kommentar
Joney Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) Hva er vitsen? Kjøpte meg en i sta.. T25426 1/0Ga x1 input 1/0Gax1 output. w/ Voltage Meter... Hva er egentlig vitsen? Tenkte etterpå "hvorfor kjøpte jeg den?" hehe... Er ikke en slaks sikring vel? 7916267[/snapback] Du lurer på hva et voltmeter gjør? isåfall; Det er et apparat som kan måle spenning enten i likespenning V- eller i vekselspenning V~. dvs volt. Endret 10. februar 2007 av Joney Lenke til kommentar
danjohan Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 Hva er vitsen? Kjøpte meg en i sta.. T25426 1/0Ga x1 input 1/0Gax1 output. w/ Voltage Meter... Hva er egentlig vitsen? Tenkte etterpå "hvorfor kjøpte jeg den?" hehe... Er ikke en slaks sikring vel? 7916267[/snapback] Du lurer på hva et voltmeter gjør? isåfall; Det er et apparat som kan måle spenning enten i likespenning V- eller i vekselspenning V~. dvs volt. 7916751[/snapback] Lurte ikke på hva det var egentlig.. Men hva som er vitsen lix.. Trudde det var en sikringsholder med digitalt voltemeter (v) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå