Toa Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) Tatt med billig engangskamera. Endret 10. februar 2007 av Toa Lenke til kommentar
Runar Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Det var jo faktisk ganske fint Fiskerene og/eller bilen forstyrrer litt, samt at bilde var uklart, men motivet og lyset var strålende. Lenke til kommentar
Toa Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2007 Hmm. Fiskerne vil jeg ha der, men bilen skulle gjerne vært fjernet. Det er stress. Kanskje imorgen. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Imponerende bilde! Komposisjonen og lyset er nydelig, og jeg syns at passer veldig bra med den engangskamera-stilen den har fått. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Nydelig bilde, må jeg si. Godt tatt, til tross for at det er engangskamera. Motivet er bra og veldig godt komponert. Synd du ikke hadde et bedre kamera, da dette virkelig kunne vært nydelig hvis den tekniske kvaliteten hadde vært bedre. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Vakkert! Syntes ikke dette burde ha noe Canon 1Ds jeg, syntes det er rått slik som det er med tanke på kvaliteten! Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Fin stemning du har skapt. Ser guddommelig ut.. Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Man trenger ikke kostbart utstyr for å fange flotte motiv! (selv om det nok ikke er egnet for stueveggen i denne kvaliteten) Enig i skryten og enig med de som sier du burde tatt 20 skritt frem for å unngått de/det i forgrunnen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå