Tå. Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) Tenkte jeg skulle sjekke ut en av disse seriene og har forstått det slik at den ene er bra og den andre er møkk. Hvilken bør jeg isåfall sjekke ut først? Endret 10. februar 2007 av toeblast Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) *host* Og SG-1 bør du vel se først, helst fram til sesong 8. Også Atlantis. Endret 10. februar 2007 av lago Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Tenkte jeg skulle sjekke ut en av disse seriene og har forstått det slik at den ene er bra og den andre er møkk. Hvilken bør jeg isåfall sjekke ut først? 7916087[/snapback] Ehh nei .. men du må se SG1 frem til sesong8 før du starter på Atlantis .. og fra og med da må de ses paralelt og du burde starte nå før den nye serien kommer .. Ja de skal komme en ny serie (sies det) Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 ingen av SG seriene er møkk, men SG1 har jo mye mer sjarm, men vil anbefale begge, og som sagt over, du må se sesong 1-8 av sg1 før begynner på atlantis Lenke til kommentar
Softshake Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Personlig så synes jeg Atlantis er best, men ingen av personene noe sted slår Colonel Jack O'Neill (da han var det i de første sesongene av SG-1) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå