d'espresso Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Har problemer (overaskelse) med ruteren.. I starten (etter restart) funker den helt bra, men så etter noen timer ser det slik ut: Altså, at hastigheten er helt utrolig lav.. Hvordan kan jeg forhindre at dette skjer? Er jo helt utrolig irriterende.. Lenke til kommentar
hiper Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 hva heter routeren=? hvilket kort har du i maskna? Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2007 Tror dette skal stemme: Ruter: D-Link Airplus Extreme G, Wireless Router.. DI-624 er det vel.. Kortet: Atheros AR5005G Wireless Network Adapter.. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Prøv med ny firmware til routeren. Se etter d-link sine hjemmesider. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 15. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2007 Finner ikke firmware-upgrade.. Noen som kan linke til en? Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 Finner denne siden.. Så klikker jeg meg videre til denne.. Og under står det "Attention: This firmware is engineered for North American products only. Using this firmware on a device outside of North America will void your warranty and may render the device unusable. Please contact the D-Link office in your region for firmware updates that are compatible with your D-Link product. ".. Hvor finner jeg de som fungerer i Erope? "Contact", er det så tungvint? Lenke til kommentar
Rettetast Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Sverige Finner denne siden.. Så klikker jeg meg videre til denne.. Og under står det "Attention:This firmware is engineered for North American products only. Using this firmware on a device outside of North America will void your warranty and may render the device unusable. Please contact the D-Link office in your region for firmware updates that are compatible with your D-Link product. ".. Hvor finner jeg de som fungerer i Erope? "Contact", er det så tungvint? 7968762[/snapback] Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 Produktsiden.. Finner ikke noe der? :/ Lenke til kommentar
Rettetast Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Trykk på SUPPORT øverst til høyre på nettsiden eller fortsett for eksempel her Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 Hvorfor er upgrade-fila i .bin? Hvordan skal jeg få åpnet den da? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Du skal gå inn på routeren, og finne et sted hvor du kan laste opp den .bin filen. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2007 Har fått oppgraert nå.. Men på den bærbare kan ikke være på nett, enten kabel eller trådløs.. Får koblet meg på, men på sendt, og motatt er som oftest begge nede i under 100.. I allefall motatt.. Kan det være noe med ruteren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå