t-horpestad Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Hei. Jeg har da et eclipse 2 tastatur som jeg er ganske fornøyd med... Men ekstra knappene som "play,stop,mute o.l" fungerer ikke. De reagerer verken i windows media player & winamp. Dette er jo et driver fritt tastatur, så da nytter det ikke å lete etter en driver... noen tips om hva jeg kan gjøre for at det skal fungere? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Har du XP SP2 OS? Lenke til kommentar
t-horpestad Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2007 Har du XP SP2 OS? 7915939[/snapback] Har XP SP2 media center edidtion... Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 den kan vere noe med lyd driverene , men er riktignok ikke sikker da. hvilket lydkort har du ? Lenke til kommentar
t-horpestad Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2007 den kan vere noe med lyd driverene , men er riktignok ikke sikker da. hvilket lydkort har du ? 7916621[/snapback] det som er intigrert i hovedkortet, noe realtek greier... har også lagt inn driveren til lydkortet... Lenke til kommentar
t-horpestad Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2007 noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå