Alexh0lm Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Hei Jeg driver og lager nytt webdesign til hjemmesiden min nå. Jeg har lært masse om HTML og CSS på skolen så kan det mest grunnleggende innen det. Her er den nye siden jeg har laget: http://www.alexholm.com/notp/nyside/index.html Dette er ikke en fullstendig side. Det er bare en liten test jeg la ut for å vise folk og få tilbakemeldinger. Derfor er det ingenting på gjestebok eller portfolio.. Er det noen som har noen forslag om ting jeg kan legge inn? Tips om noe jeg har gjøre om eller forandre på siden? Tuuuuusem takk på forhånd.. Lenke til kommentar
Alxg Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Mouse over på menyen. Slik at de blir rød når musen går over. Lenke til kommentar
Alexh0lm Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) Mouse over på menyen. Slik at de blir rød når musen går over. 7915783[/snapback] Det hadde jeg faktisk tenkt til og gjøre:P Noen andre som har forslag til forbedringer jeg kan gjøre på siden? Endret 10. februar 2007 av Alexh0lm Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Jeg synes ikke det passet med den tredje røde linjen helt nederst. Den som slutter rett før 2007 © Lenke til kommentar
Alexh0lm Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2007 Jeg synes ikke det passet med den tredje røde linjen helt nederst. Den som slutter rett før 2007 © 7916274[/snapback] Takk for tips:D. Ingen flere? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Fjern den nederste linjen og midtstill copyright tingen din... Lenke til kommentar
Alexh0lm Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2007 Fjern den nederste linjen og midtstill copyright tingen din... 7917777[/snapback] Takker nok engang for tips om copyright linja:P.. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Synes du har et rent og pent oppsett. Ikke noe "sirkus" og det trekker opp for utrykket ditt. Personlig blir det anstrengende å lese hvit mot mørk bakgrunn. Er litt svaksynt skjønner du. Lenke til kommentar
ZeS Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 bortsett fra det som allerede er sagt om at vi vil ha mouseover på menyen vil jeg si: frames? wtf? :S <div> er tingen Lenke til kommentar
Snak3 Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Og finn en gjestebok som ikke er hvit(konfigurerbar side), ser litt vel rart ut på en sort side Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) Du bruker frames, noe som er betraktet som "nei! nei!". Du har ingen doctype. Du bruker tabeller til design (les: nei! nei!) Rotete og håpløs kode. Eksempelvis: Skal du sette skriftstørrelser, eller bredde på td elementer - gjør det i stylesheet'et ditt! Regner med at din ikt undervisning er noe ala det jeg blir torturert under, med min 57 år gamle, kvinnelige IKT lærer som absolutt ikke _aner_ hva hun snakker om - i det hele tatt! NB: Jeg mener ikke å være nedlatende på noe vis Jeg syns bare at du om du først skal lære deg html/css, bør du gjøre det ordentlig. Tabeller og frames som design er en teknikk som døde ut for mange år siden. Ta en titt på http://www.htmldog.com istedet Lykke til. edit: fra htmldog.com We've said here to use a basic text-editor, such as Notepad, but you may be tempted to use a dedicated software program such as Macromedia Dreamweaver or Microsoft Frontpage. You should be very careful when using these programs, especially if you are a beginner, because they often throw in unnecessary or non-standard code to "help" you. Software programs such as these will never give you the same control over a web page as coding by hand. Endret 13. februar 2007 av Stian89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå