Meits Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Et NES-spill jeg har er et slikt 76-i-ett- spill, men nå jeg har det i konsollen, blinker den røde lysdioden, og det ser ut som om spillet starter og skrur seg av kontinuerlig. Hva kan feilen være? Jeg har blåst mye inn i selve spillet, for å si det sånn. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 då må ikke blåse inn i spillet det gjør det egentlig verre ...fordi kontaktene brunes og "etser" langsomt bort av spytt partiklene som kommer der hver gang du blåser Lenke til kommentar
Meits Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2007 Ja, det er vel bedre å bruke en bomullspinne eller noe. Men 76-i-ett- spillet mitt kan vel ikke akkurat sies å være offisielt - kanskje det kan være grunene til at maskina ike takler det? Lenke til kommentar
Wayshot Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Prøv å rense kontaktflatene - både på spillkassetten og maskinen - med sprit eller isopropanol. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 En Q-tip med sprit funker ganske bra.. Kan også være kvaliteten på selve carten, som er dårlig.. Prøvd med andre spill? Lenke til kommentar
Meits Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2007 Har ett annet - Super Mario - og det fungerer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå