Gå til innhold

PennyArcade Accepts Tretton's Find-A-PS3 Challenge

lektroluv

Anbefalte innlegg

Jeg tror du skal legge fra deg både den spåkbruken, og ikke minst den bakenforliggende småskumle holdningen din.

Kan ikke si jeg ble spesielt imponert over å lese dette her, og jeg kutter rett og slett ut å diskutere med deg mer da du tydeligvis ikke greier å holde diskusjonen på et nivå brukerene her fortjener.

:mad:

7918223[/snapback]

Svar som fortjent. Den dagen folk slutter å være bastante og "PS3 ruler uansett bare vent å se jeg får rett haha" holdning forsvinner, skal je legge fra meg "språkbruket".

Jeg holder meg på et nivå brukeren selv setter, så du har deg selv å takke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror du er en dårlig spåmann, glad du ikke er et 800 nummer for da har dette kosta meg en del.

Trodde det var 800-numre som var gratise jeg... :hmm:

Uansett, krangling til side, så er jeg faktisk enig med begge siden av leiren. PS3 er ingen dundrende suksess per dags dato, noe som reflekteres i salgstallene og det var egentlig forventet. For mange er $599/6000,- en stor sum penger å skille seg med når det man får ikke gjenspeiler den store forskjellen mellom de "dårligere" alternativene (Wii og 360). Man kan si at "jo, man får jo en BluRay-spiller i tillegg" og det er sant, men ikke når sjansen er der for at kunden sitter igjen med et format som taper krigen.

Jeg tror at PS3 koster for mye, både for Sony og kunden og at maskinen blir en "late bloomer". Prisen må ned og etterhvert som utviklere har fått tid på seg til å kjenne hardwaren inn og ut vil den bære frukter. Forhåpentligvis har ikke den begredelige starten ødelagt for mye og jeg håper at de forskjellige mulighetene som PS3 har inne i seg blir utnyttet. Da gjenstår det bare å se om de klarer å skille seg ut fra konkurrentene på en slik måte som de hevder de kan.

(Dette er egentlig bare selvfølgeligheter som er nevnt før)

Lenke til kommentar
Takk for god lesning atter ein gang folkens, trenger det i springhelgene paa jobb. Salget ligger vel paa rundt 30k ukentlig i Japan meiner eg aa huske, sier litt i og med at det er midt i PS land.

7918129[/snapback]

Den er faktisk nede i under 20k pr uke nå:

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=141651

Japan er blitt Nintendoland: DSL og Wii for alle penga.

Endret av Brakara
Lenke til kommentar
den forbanna bastante arrogante småtater holdningen din kan du legge fra deg

7918211[/snapback]

Jeg tror du skal legge fra deg både den spåkbruken, og ikke minst den bakenforliggende småskumle holdningen din.

Kan ikke si jeg ble spesielt imponert over å lese dette her, og jeg kutter rett og slett ut å diskutere med deg mer da du tydeligvis ikke greier å holde diskusjonen på et nivå brukerene her fortjener.

:mad:

7918223[/snapback]

:!: Kanskje du burde lese over dine egne innlegg litt mer nøye da. Skulle vi ha holdt diskujonen på et nivå som brukere her fortjener så burde du slutte å poste her. :roll:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...