Gå til innhold

PennyArcade Accepts Tretton's Find-A-PS3 Challenge

lektroluv

Anbefalte innlegg

Latterlig. Sannslynligvis en xboy som jobber i ei elektronikksjappe som har tatt bilde av stabelen han har bygd opp før åpningstid. Han burde tatt bilde av den tomme stabelen 10 minutter etter at de åpnet også.

Snakker meg vrangforestillinger.

Du tror mer på hva Tretton forteller deg en hva en hel rekke internett sider nå inkl. Penny Arcade kan rapportere?

7916401[/snapback]

Som sagt, jallasider laget av tegneseriemakere og "anonyme kilder". Latterlig. Den eneste som har satt navnet sitt på denne saken er Tretton, og han setter jo mer eller mindre jobben sin på spill med å si noe slikt hvis han ikke har dekning for det.

Og NOK EN GANG: det er jo ingen som hevder å ha greid å dokumentere å ha funnet usolgte PS3er slik at de har fått $1200 fra Sony.

Det jo som om jeg hadde lagt inn et innlegg på et forum der jeg sa "jeg har sett 450 usolge Wii'er på Expert Bonus" og så sendt link til det innlegget rundt om i verden for å bevise at ingen kjøper Wii.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Latterlig. Sannslynligvis en xboy som jobber i ei elektronikksjappe som har tatt bilde av stabelen han har bygd opp før åpningstid. Han burde tatt bilde av den tomme stabelen 10 minutter etter at de åpnet også.

Kjenner flere folk i USA som kan gå ned til nærmeste butikk å kjøpe både 1 eller 5 PS3'er til deg vist du blar opp :)

Lenke til kommentar

ps33sp: Det er ingen som vet per dags dato hvor mye sony selger av ps3 i usa akkurat nå. Men de shipper ca 100 000 konsoller i uken til USA. Tror ikke Tretton var spesielt seriøs i det han sa. Men uansett så burde han ikke ha sagt det. Og det at det er ps3 på hyllene i mer enn 5 minutter er det vel ikke tvil om. Men hvor fort de selger vet vi ikke. Vi får vente på salgsstatistikken som kommer på tirsdag.

Endret av Mgs
Lenke til kommentar

Jeg var i New York i romjula, da var det overhodet ikke noe problem å få tak i PS3. Stod en stabel av de på Toys'r'us, og de mange små data&kamera-butikkene hadde også konsoller. Tviler på at de har blitt noe vanskeligere å få tak i siden dengang ...

Lenke til kommentar
Jeg var i New York i romjula, da var det overhodet ikke noe problem å få tak i PS3. Stod en stabel av de på Toys'r'us, og de mange små data&kamera-butikkene hadde også konsoller. Tviler på at de har blitt noe vanskeligere å få tak i siden dengang ...

7916840[/snapback]

Nå er det en mulighet for at det står noen konsoller rundt om kring, men jeg kan ikke erindre å ha sett mer enn ett bilde som viser en stabel med PS3er i en butikk. Det finnes sikkert fler, uten at jeg har sett det.

Men en ting skal jeg love deg; det innlegget her over er balloney. I romjula var det ikke en lusen konsoll å få fatt i. ;)

Lenke til kommentar

Morsom stripe.

Jeg personlig bor i på vestkysten (i USA ja) for tiden og her er det lekende lett å få tak i PS3. Har sett få butikker som er utsolgt. Derimot er min flatmate på utkikk etter en Wii og det er jammen ikke lett. Han startet å lete etter eksamenstider før jul, og leter ennå. :)

Endret av Freem@n
Lenke til kommentar
Vi leser jo ofte om at det er mange butikker som har ps3 på lager da.

7916265[/snapback]

Det er jo akkurat disse røverhistoriene han går i møte med å si dette. Tror du han ville sagt slikt om han ikke hadde rett? Vi vet jo at Sony selger PS3 med tap for tiden, men å plusse på $1200 i tap pr usolgte PS3 ville jo vært økonomisk selvmord.

Derfor tar jeg det som bevis på at dine linker er typiske jallalinker som er så vanlig når Xboys skal bevise påstander med linker til en webside som en eller annen lumie har satt opp.

7916328[/snapback]

Så disse linkene er bare søppel?

At du gidder å forsvare dette her er tragisk. Ta heller å trekk på smilebåndet i stedet for å prøve forsvare det

Lenke til kommentar
Morsom stripe.

Jeg personlig bor i på vestkysten (i USA ja) for tiden og her er det lekende lett å få tak i PS3. Har sett få butikker som er utsolgt. Derimot er min flatmate på utkikk etter en Wii og det er jammen ikke lett. Han startet å lete etter eksamenstider før jul, og leter ennå. :)

7917171[/snapback]

Kan du gjøre oss en big favor?

Ta med kamera, ta noen bilder og post de her. Så får vi engang for alle vist hvordan det er i USA. Det hjelper lite at vi som bor i Norge viser til linker og bilder fra USA

Lenke til kommentar
Ikke for å være vrang, men slike bilder beviser veldig lite Avanore. Vi får heller vente på salgstallene. Men de er nok ikke utsolgte, men er spent på hvor mange som er blitt solgt i Januar.

7917485[/snapback]

Det hadde vært artig om han kunne bare stikke innom steder og ta noen bilder. Får vi se om det står 1 PS3 bortgjemt i et hjørne eller om det står stablet esker og store skilter de har PS3 inne

Endret av avanore
Lenke til kommentar

Jo selvfølgelig. Sikkert mange butikker som har ps3 inne. Men det som er interessant er hvor lenge de er inne og hvor mange som blir solgt per måned. De fleste butikker får jo konsoller hver uke, og da er det litt vanskelig å påstå at de selger eller ikke selger. Kan være de samme konsollene som man så forrige uke man var inne på Walmart, eller kankskje det er ett nyt parti.

Lenke til kommentar
Jo selvfølgelig. Sikkert mange butikker som har ps3 inne. Men det som er interessant er hvor lenge de er inne og hvor mange som blir solgt per måned. De fleste butikker får jo konsoller hver uke, og da er det litt vanskelig å påstå at de selger eller ikke selger. Kan være de samme konsollene som man så forrige uke man var inne på Walmart, eller kankskje det er ett nyt parti.

7917509[/snapback]

Har lest på diverse forumer fra folk som jobber i butikkene skriver dem har hatt PS3 lenge på lager. Nå skal jeg ikke si det for sikkert da hvem som helst kunne sagt det

Jeg får ta med kamera, penn og papir og intervjue en del butikker der borte :)

Endret av avanore
Lenke til kommentar
ELLER vi kan vente på salgstallene på tirsdag  :D  Dette kan da ikke være så vanskelig ;) Utrolig hvor engstelig du er for ps3 salgstallene da Avanore. Men det er flott at du bryr deg om Sony og deres velvære.

7917535[/snapback]

Morsomt å følge med utviklingen :)

Lenke til kommentar

ja det er det. Men eneste mulighet vi har til å gjøre det er vel å vente på tallene fra salget i USA. Nytter ikke å poste bilder og linker til gud og en hver man som har sett hundrevis av ps3 stående i en butikk til 50 % rabatt uten at noen har giddet så mye som se på dem de siste 12 ukene. Litt på kanten, men du skjønner hva jeg mener.

Lenke til kommentar
ja det er det. Men eneste mulighet vi har til å gjøre det er vel å vente på tallene fra salget i USA. Nytter ikke å poste bilder og linker til gud og en hver man som har sett hundrevis av ps3 stående i en butikk til 50 % rabatt uten at noen har giddet så mye som se på dem de siste 12 ukene. Litt på kanten, men du skjønner hva jeg mener.

7917562[/snapback]

Ikke enig. Flyter det PS3 i butikkene i storbyene der det bor millioner av folk så sier det litt om salget. Salgstall for USA er ikke lett. Det bor en del flere mennesker der enn i Norge.

Hva er bra tall for USA?

Skulle PS3 selge 300 000 på en måned i Norge ville det vært bra, men 300 000 i USA er ingenting

Endret av avanore
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...