chelatoth Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 IGN Har sett flere som har klaget på rekkevidden på den orginale sensor baren. Håper denne kommer hit også, ellers må jeg nok importere Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) Sikkert mange som kan få bruk for en slik ja, men jeg kommer nok ikke til å få bruk for en med det første, ledningen til sensorbaren er lang nok til mitt bruk Endret 10. februar 2007 av Sapphire56 Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Dette er jo positivt da, for alle som trenger og har klaget på at det ikke finnes noe sensorbar som er trådløs. Selv om det kanskje kan være et problem at du glemmer å stenge den av, så koster det nå ikke så forbanna mye for oppladdbare batterier. Fint at den kommer i mars, håper den kommer her til lands og Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Ser bra ut dette, hvis den passer stilmessig til den nye HD-tven jeg skal gå til innkjøp av, kjøper jeg nok en slik en Lenke til kommentar
Jon_ Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Sensorbar og sensorbar, det er bare en dings som sender ut IR-signaler. Kan noen teste om det går an å spille wii med å sette et par stearinlys oppå tven? Lenke til kommentar
aspic Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 I teorien skal det gå, men i praksis går det ikkje. Iallefall UTRULEG ustabilt. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Sensorbar og sensorbar, det er bare en dings som sender ut IR-signaler. Kan noen teste om det går an å spille wii med å sette et par stearinlys oppå tven? 7916359[/snapback] Kan man lage en egen da? ved å bare sette inn dioder som sender på infrarød frekvans i en boks? Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 I teorien skal det gå, men i praksis går det ikkje. Iallefall UTRULEG ustabilt. 7916694[/snapback] Det virker mer stabilt ut enn det gjør med sensor bar. Den sensor baren, er, og blir min! Jeg synes rett og slett originalen hakker for mye, så det blir flott at det kommer en forbedring! Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) Hoho heftig lættis, det der må testes edit: Jepp virka det :!: , da kan man jo bare lage en egen som er mye strekere da noen som vet hvor mange nm bølgelengdene i den orginale sensorbaren er? Endret 11. februar 2007 av Jorchi Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Bruker den USB? Eller misforsto jeg? Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Du misforsto Den bruker en slags lignende kontakt, men mindre og tykkere. Lenke til kommentar
Jon_ Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Du misforsto Den bruker en slags lignende kontakt, men mindre og tykkere. 7918479[/snapback] Det er bare strøm, ingenting annet. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Så den bruker den vanlige sensor bar kontakten da eller? Blir spendende Lenke til kommentar
Materie Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Så den bruker den vanlige sensor bar kontakten da eller? Blir spendende 7922525[/snapback] Den vanlige sensorbar-kontakten er er strømledning, ingenting annet. Denne saken trenger derfor ikke å kobles til uttaket på Wiien når den har batteri-plass innebygd. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Nokon som har nokre formeiningar kor eg kan bestille denne? NYKO trådlaus sensorbar meinar eg Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Nokon som har nokre formeiningar kor eg kan bestille denne?NYKO trådlaus sensorbar meinar eg 7923366[/snapback] Samme her, har lett litt rundt, men uten videre hell... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå